• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
0

‌ ?سازمان نظام پزشکی ایران با …

  • کد خبر : 9004
  • 03 فروردین 1399 - 17:30
‌ ?سازمان نظام پزشکی ایران با  …

    ‌ ?سازمان نظام پزشکی ایران با انتقاد از حضور یک روحانی مدعی طب اسلامی در بیمارستانی در قم، این اقدام را «غیراصولی» خوانده است. در اطلاعیه این سازمان که روز یک‌شنبه ۳ فروردین در کانال تلگرامی آن منتشر شده است، آمده است این روحانی «بدون حفاظت شخصی» وارد بیمارستان شده و به دیدار […]

 

‌ ?سازمان نظام پزشکی ایران با  … 869521001584882004

 

‌ ?سازمان نظام پزشکی ایران با انتقاد از حضور یک روحانی مدعی طب اسلامی در بیمارستانی در قم، این اقدام را «غیراصولی» خوانده است.
در اطلاعیه این سازمان که روز یک‌شنبه ۳ فروردین در کانال تلگرامی آن منتشر شده است، آمده است این روحانی «بدون حفاظت شخصی» وارد بیمارستان شده و به دیدار بیماران رفته و «چه بسا الان ناقل است و در سطح جامعه در حال تردد است».
روز گذشته ویدئویی از حضور یک روحانی در یک بیمارستان محل بستری بیماران کرونایی منتشر شد. او در این دیدارها، محلولی که ادعا می‌کرد «عطر پیامبر» است را به بینی و لب بیماران می‌مالید تا عطسه کنند «و خوب شوند.»
سازمان نظام پزشکی این اقدامات را «طب خودساخته اسلامی» خوانده و پرسیده است که «مصداق بارز تشویش اذهان عمومی چیست؟» ?

?معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا از احتمال کاهش فشار آب در مناطق پرمصرف خبر داد و گفت: مدیریت مصرف در شرایط فعلی بسیار مهم و ضروری است. ?

?مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای هرگونه خبرمنتشر شده در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی غیررسمی مبنی بر تمدید تعطیلی مدارس کل کشور تا اردیبهشت‌ماه سال ۹۹را تکذیب کرد. ?

?شهردار یزد برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از بسته شدن ورودی‌ها به این شهر خبر داد. ?
یک مقام فرمانداری بروجرد از منع ورود خودروهای غیربومی به این شهرستان خبر داد. ?

?محمد حسین قربانی، نماینده وزارت بهداشت در استان گیلان گفته نگران هستیم که تعطیلی ها باعث بروز موج دوم شیوع کرونا در این استان شود. او گفته اگر مردم رعایت کنند به گیلان مسافرت نکنند و تا ۱۵ فروردین در خانه بمانند، امیدواریم که شرایط در این استان بهتر شود. ?

?مقامات مالزی می‌گویند همچنان به دنبال چهارهزار نفری هستند که در یک مراسم نماز شرکت کرده بودند.
به گفته مقامات، این شرکت کنندگان تاکنون مسئول ۶۰% از مبتلایان به ویروس کرونا بوده‌اند. ?

?ایتالیا روز شنبه از مرگ نزدیک به ۸۰۰ نفر دیگر بر اثر ابتلا به ویروس جدید کرونا خبر داد و به این ترتیب مجموع قربانیان آن در این کشور به ۴۸۲۵ نفر رسیده است که بالاترین آمار رسمی در جهان است. ?

?بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا هشدار داده چنانچه مردم در روند کاهش ویروس کرونا همکاری نکنند، سیستم بهداشت عمومی این کشور تحت فشار فزاینده ای قرار می گیرد. او از مردم خواست در روز مادر به دیدن عزیران خود نروند. ?

?رابطه جنسی در دوران #کرونا: شهرداری نیویورک راهنمایی منتشر کرده که خلاصه‌اش این است: ۱- سکس را در شرایط فعلی به آدمی که باهاش زندگی میکنید محدود کنید. ۲- اگر چنین کسی را ندارید و معمولا با آدم‌های مختلف رابطه دارید، در دوران کرونا ترک و به جاش خود ارضایی کنید. ۳- #کرونا از طریق دست و صورت و نفس کشیدن نزدیک به هم منتقل می‌شود و در مایعاتی که از آلات جنسی زن و مرد ترشح می‌شود دیده نشده. (در نتیجه اگر هیچ جور حاضر نیستید از رابطه جنسی با افراد متعدد پرهیز کنید دست کم لب نگیرید و از صورت طرف فاصله بگیرید، در زمان سکس) ?

? @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=9004

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.