• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

‌?سازمان جهانی بهداشت به جوانا …

  • کد خبر : 8898
  • 02 فروردین 1399 - 18:10
‌?سازمان جهانی بهداشت به جوانا …

    ‌?سازمان جهانی بهداشت به جوانان توصیه کرده که به هشدارهای ایمنی در مورد خطر ابتلا به ویروس کرونا گوش کرده و خطر ابتلا را نادیده نگیرند.تدروس ادهانوم جبریسوس، دبیرکل این سازمان گفته است افراد جوان نیز می‌توانند به این ویروس مبتلا شده و جان خود را از دست دهند و آنها باید بدانند […]

 

‌?سازمان جهانی بهداشت به جوانا … 113450001584798006

 

‌?سازمان جهانی بهداشت به جوانان توصیه کرده که به هشدارهای ایمنی در مورد خطر ابتلا به ویروس کرونا گوش کرده و خطر ابتلا را نادیده نگیرند.
تدروس ادهانوم جبریسوس، دبیرکل این سازمان گفته است افراد جوان نیز می‌توانند به این ویروس مبتلا شده و جان خود را از دست دهند و آنها باید بدانند که “شکست‌ناپذیر” نیستند.

?رئیس جمهور ایران در جلسه ستاد ملی مبارزه با #کرونا:
اگر مدارس در پایان تعطیلات نوروزی (۱۶ فروردین) باز شود یک ماه به زمان تحصیلی دانش‌آموزان اضافه می‌شود
اگر دیرتر باز شود زمان اضافه شده به سال تحصیلی بیشتر خواهد بود
حسن روحانی گفت ۳ هفته هم به دوره آموزشی دانشگاه‌ها اضافه می‌شود.

?حسن روحانی امروز اعلام کرده است که مسافرت‌های نوروزی ایرانیان کاهش چشمگیری داشته است.
آقای روحانی گفته: “مجموعه گزارش‌ها نشان می‌دهد که سفرها بسیار کم شده و این طور که دیروز از فرمانده راهور پرسیدم گفتند که ۷۰ درصد کاهش سفرها را داشته‌‎ایم.”

?سخنگوی وزارت بهداشت: براساس آمار، سمنان رشد نگران‌کننده‌ای در زمینه آمار مبتلایان به کرونا داشته‌ و به صدر جدول رسیده است.

?استاندار تهران: شیب رشد مبتلایان به کرونا در تهران متوقف شده است. در آخرین روز اسفند رشد ۷ درصدی در تهران را شاهد بودیم اما در روز نخست فروردین‌ماه رشد تعداد مبتلایان به کرونا به ۴/۹ درصد رسید.

?دویچه‌وله: فرانس ورنر هاس، مدیرعامل شرکت بیوتکنولوژیک “CureVac” در توبینگن آلمان، واکسینه شدن دهها هزار نفر در مقابل ویروس کرونا در پاییز سال جاری را محتمل دانست.

?دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا،‌ جمعه اول فروردین در پیامی نوروز را تبریک گفت. او در این پیام برای تمامی کسانی که نوروز را جشن می‌گیرند، بهترین‌ها را آرزو کرده است.
دونالد ترامپ گفته است، به نمایندگی از ایالات متحده، گرم‌ترین شادباش‌هایم را برای داشتن نوروزی سرشار از شادی و صلح تقدیم می‌کنم.
رئیس جمهوری آمریکا در بخشی از این پیام خود به تحولات یکسال گذشته در ایران اشاره کرده و گفته است: پارسال برای ایرانیان سالی تاریخی بوده است. ما ایرانیان شجاع و دلیری را دیدیم که تعداد انبوهی از آنها در سراسر کشور به پا خواستند تا به فساد حکومتشان اعتراض کنند و خواستار پاسخگویی آنان باشند.
رئیس جمهوری آمریکا تاکید کرده است: مردم ایران روشن کردند که خواستار رهبرانی هستند نماینده آنها باشند، نه این که در خدمت منافع این حکومت فاسد باشند.

?مایک پومپئو، وزیر امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه ۲۹ اسفند در پیامی فرا رسیدن نوروز را تبریک گفته است.
وزیر امور خارجه آمریکا همچنین تاکید کرده است که برای حمایت از بهبود این شرایط به خصوص و دشوار، ایالات متحده همچنان «بر سر پیشنهاد خود برای ارسال کمک های بشردوستانه و پزشکی به مردم ایران هستیم.»


?محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد وزیر خارجه آمریکا برای کمک بشردوستانه به ایران برای مقابله با ویروس کرونا را “منافقانه” خواند.
آقای ظریف در این رابطه گفت: “تنها کاری که ایالات متحده بایستی انجام دهد این است که ایجاد وقفه نکند. ما از خود مراقبت خواهیم کرد.”
به گفته او، مردم ایران در حال از دست رفتن‌اند و برخی کشورهای دیگر برای جلوگیری از صدمه ندیدن خود، “قلدری” آمریکا را می‌پذیرند.
او تحریم‌های آمریکا علیه ایران را مانع خرید دارو و تجهیزات لازم برای مقابله با ویروس کرونا دانست.”

?بر اساس تصاویر منتشرشده، جلال روح‌الله‌نژاد، شهروند ایرانی متهم به نقض تحریم‌های آمریکا، پس از مبادله شدن با رولان مارشال، پژوهشگر فرانسوی زندانی در ایران، آزاد شد.

?یکی از اعضای دفتر معاون رئیس جمهور آمریکا ‘کرونا گرفته است’

سخنگوی دفتر مایک پنس گفت: عصر جمعه باخبر شدیم که تست کرونای یکی از اعضای معاون رئیس جمهور مثبت بوده است.
کیتی میلر تاکید کرد که نه دونالد ترامپ و نه معاون او، مایک پنس، با این کارمند در تماس نزدیک نبوده‌اند.

?رییس سازمان غذا و داروی ایران: ماسک یک لایه، دولایه و پارچه‌ای و ژل ضدعفونی به اندازه کافی در داروخانه‌ها توزیع شده و کمبودی وجود ندارد. ظرفیت تولید الکل در ایران به ۴۰۰ هزار لیتر در روز رسیده. دانشگاه‌های علوم پزشکی اختیار دارند مجوز تولید الکل و مواد ضدعفونی را صادر کنند.

? @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=8898

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.