• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

آلمان در آستانه قرنطینه کامل …

  • کد خبر : 8851
  • 02 فروردین 1399 - 4:40
آلمان در آستانه قرنطینه کامل

 …

    آلمان در آستانه قرنطینه کامل همه نشانه‌ها از اعلام منع رفت‌و آمد کامل در آلمان ظرف یکی دو روز آتی حکایت دارد، به رغم پیچیدگی‌های حقوقی. دستورالعمل‌های لازم به مراکز مربوطه فرستاده شده. تصور این بود که سخنرانی مرکل اثر بکند و رفت‌و‌آمدهای مردم محدود شود، ولی ظاهرا افاقه نکرده. گفته شده که […]

 

آلمان در آستانه قرنطینه کامل

 … 120682001584749405

 

آلمان در آستانه قرنطینه کامل

همه نشانه‌ها از اعلام منع رفت‌و آمد کامل در آلمان ظرف یکی دو روز آتی حکایت دارد، به رغم پیچیدگی‌های حقوقی. دستورالعمل‌های لازم به مراکز مربوطه فرستاده شده. تصور این بود که سخنرانی مرکل اثر بکند و رفت‌و‌آمدهای مردم محدود شود، ولی ظاهرا افاقه نکرده. گفته شده که تنها ۵ درصد جامعه به توصیه‌های مربوط به “دوری‌گزینی اجتماعی” پایبند نیست.

رقم مبتلایان در آلمان نزدیک به ۱۴ هزار نفر اعلام شده، با ۳۱ نفر فوتی.

بریتانیا با یک هفته تاخیر از پی آلمان می‌آید و امروز اعلام کرده که تئاترها و سینماها و رستوران‌ها را می‌بندد.

ایتالیا به رغم قرنطینه کامل امروز با بیش از ۶۰۰ فوتی رکورد روزهای قبل را شکست و با بیش از ۴ هزار فوتی وضعیتی غم‌انگیزتر از چین پیدا کرده. حالا ورزش فردی در هوای آزاد هم ممنوع اعلام شده.

در زمینه اقتصادی با توجه به فشاری که کرونا روی اقتصاد همه کشورهای درگیر و به خصوص کشورهای ضعیف اتحادیه اروپا مثل ایتالیا و اسپانیا وارد کرده و می‌کند، امروز کمیسیون اروپا در تصمیمی بی‌سابقه اعلام کرد که مقررات ماستریخت در زمینه سقف قروض دولت‌های عضو یورو که نباید سالانه بیش از ۳ درصد تولید ناخالص ملی باشد و در مجموع نباید از ۶۰ درصد تولید ناخالص ملی فراتر رود به حال تعلیق در‌می‌أید تا دست دولت‌ها برای استقراض و پمپاژ به اقتصاد سکون‌زده ناشی از کرونا باز باشد.

Habib Hosseinifard

جمهوری اسلامی هم توان اجراییش رو صرف این کرد که هواپیما بفرسته کرونا رو بیارن ایران و قرنطینه هم نکنه تا خوب فراگیر شه #سپر_انسانی درست کنه و مردم رو هم مقصر جلوه بده و تهش عین جنگ با کلی کشته #مارش_پیروزی بزنه

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=8851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.