• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

‌?جشنواره کن به تعویق افتاد بر …

  • کد خبر : 8721
  • 01 فروردین 1399 - 0:20
‌?جشنواره کن به تعویق افتاد
بر …

    ‌?جشنواره کن به تعویق افتاد برگزارکنندگان جشنواره فیلم کن اعلام‌ کرده‌اند که آن را به تعویق می‌اندازند. قرار بود دوره بعدی این جشنواره معتبر فیلم دو ماه دیگر برگزار شود، اما برگزارکنندگان تصمیم به تعویق آن گرفته‌اند. ?ایسنا گزارش داده که جلسه شورای عالی کار برای تعیین دستمزد تا دقایق پایانی سال ۱۳۹۸ […]

 

‌?جشنواره کن به تعویق افتاد
بر … 594348001584651004

 

‌?جشنواره کن به تعویق افتاد
برگزارکنندگان جشنواره فیلم کن اعلام‌ کرده‌اند که آن را به تعویق می‌اندازند.
قرار بود دوره بعدی این جشنواره معتبر فیلم دو ماه دیگر برگزار شود، اما برگزارکنندگان تصمیم به تعویق آن گرفته‌اند.

?ایسنا گزارش داده که جلسه شورای عالی کار برای تعیین دستمزد تا دقایق پایانی سال ۱۳۹۸ خورشیدی به درازا کشید اما بدون نتیجه‌ای به پایان رسید و در نتیجه میزان افزایش دستمزد به سال آینده موکول شد.

?قربانیان الکل در خوزستان به ۶۲ نفر رسید.

?حمید کهرام، نماینده اهواز در مجلس ششم ایران امروز به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت.
آقای کهرام، دامپزشک و متولد ۱۳۳۷ در تهران بود.

?گروه طالبان با انتشار اعلامیه‌ای ضمن ابراز همدردی با رهبری و مردم ایران به خاطر شیوع ویروس کرونا در این کشور از مقام‌ها خواست به مهاجران افغان توجه کنند.
در اعلامیه طالبان آمده است که “اخوت و ایثار اسلامی یک اصل در اسلام است”و این گروه امیدوار است مهاجران افغان به طور اجباری از ایران اخراج نشوند و “در عرصه صحی(بهداشتی) به آن ها توجه صورت گیرد”.
این گروه شورشی مخالف دولت افغانستان همچنین از مهاجران افغان در ایران خواسته که به منظور جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا به قوانین و رهنمودهای آن کشور توجه جدی کنند.

?اسپانیا اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۹ نفر دیگه به شمار جان‌باختگان ابتلا به ویروس کرونا در این کشور افزوده شده و شمار افراد متوفی را به ۷۶۷ نفر رسانده است.

?با مرگ ۲۹ بیمار مبتلا به کرونا در انگلیس تعداد افرادی که جان خود را از دست داده‌اند به ۱۲۸ نفر رسید.

?بنا بر اعلام اتحادیه فوتبال انگلیس ، تمامی بازی‌های لیگ‌ها و مسابقات زنان و مردان بریتانیا تا ماه پایان ماه آوریل لغو شد.

?وزیر دفاع آلمان اعلام کرد که این کشور برای کنترل شیوع ویروس کرونا تمامی نیروهای ذخیره ارتش را فراخوانده است.

?نرخ بهره بانکی در بریتانیا باز هم پایین‌تر آمد. بانک مرکزی بریتانیا که هفته پیش برای مقابله با تبعات اقتصادی شیوع ویروس کرونا نرخ بهره را از ۰/۷۵ درصد به ۰/۲۵ درصد رسانده بود، امروز (پنجشبه ۱۹ مارس) این رقم را به ۰/۱ درصد کاهش داده است.
bbcpersian

? @VahidOnline

تعداد قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا روز پنجشنبه ۲۹ اسفند از تعداد مشابه در چین بیشتر شد و کارشناسان معتقدند که این یکی از نشانه‌های گسترش خطرناک این ویروس در اروپا و آمریکاست.

تعداد قربانیان کرونا در ایتالیا به سه هزار و ۴۰۵ نفر رسید که حدود ۱۵۰ نفر بیشتر از کل تلفات در چین است. ولی باید در نظر گرفت که جمعیت چین تقریبا ۲۰ برابر جمعیت ۶۰ میلیونی ایتالیاست.

افزایش چشمگیر تعداد قربانیان در ایتالیا درست در روزی اتفاق می‌افتد که حدود سه ماه پس از آغاز شیوع کرونا در شهر ووهان چین، امروز برای نخستین بار هیچ مورد جدیدی از ابتلا به این ویروس در این شهر گزارش نشده است.

شاید این نشانه‌ای باشد که اقدامات شدید و سختگیرانه حکومت و حزب کمونیست چین در کنترل شیوع ویروس به مراتب از کشورهای دیگر موثرتر بوده است.

روز پنجشنبه یک تیم صلیب سرخ چین که از ایتالیا بازدید می‌کند از شهروندان این کشور به خاطر بی‌توجهی به قرنطینه عمومی در کشور انتقاد کرد.

رئیس هیات صلیب سرخ چین ضمن ابراز تعجب از بی‌توجهی مردم به مقررات قرنطینه عمومی گفت: «در شرایط کنونی این کشور تمامی رفت‌وآمدهای مردم و شبکه حمل‌ونقل عمومی باید متوقف شود. تمام مردم باید در داخل خانه و در شرایط قرنطینه بمانند».
RadioFarda_
البته این‌ها همه بنا بر آمار رسمی است. در آمار واقعی معلوم نیست اوضاع کدوم کشور فجیع‌تره ولی معلومه اوضاع رسانه و آزادی بیان در کدوم کشورها خراب‌تره.

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=8721

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.