• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل 27538امروز 0
0

‌مرکل: شیوع کرونا بزرگ‌ترین چا …

  • کد خبر : 8632
  • 29 اسفند 1398 - 4:40
‌مرکل: شیوع کرونا بزرگ‌ترین چا …

    ‌مرکل: شیوع کرونا بزرگ‌ترین چالش آلمان بعد از جنگ جهانی دوم است صدراعظم آلمان شیوع ویروس کرونا، کووید ۱۹، را بزرگ‌ترین چالش این کشور پس از جنگ جهانی دوم تاکنون دانست و تاکید کرد، همه باید از افراد آسیب‌پذیر در برابر این بیماری محافظت کنند. آنگلا مرکل روز چهارشنبه ۲۸ اسفند در نطقی […]

 

‌مرکل: شیوع کرونا بزرگ‌ترین چا … 950149001584580204

 

‌مرکل: شیوع کرونا بزرگ‌ترین چالش آلمان بعد از جنگ جهانی دوم است

صدراعظم آلمان شیوع ویروس کرونا، کووید ۱۹، را بزرگ‌ترین چالش این کشور پس از جنگ جهانی دوم تاکنون دانست و تاکید کرد، همه باید از افراد آسیب‌پذیر در برابر این بیماری محافظت کنند.

آنگلا مرکل روز چهارشنبه ۲۸ اسفند در نطقی تلویزیونی با اشاره به رقابت بین دانشمندان برای ساخت واکسن کرونا و داروی آن، خطاب به مردم آلمان گفت، اما در حال حاضر تنها راه برای کاهش شمار افراد مبتلا به این ویروس، ممانعت از گسترش آن است.

صدر اعظم آلمان در این سخنرانی که از چند شبکه خصوص هم پخش شد، تاکید کرد: «بگذارید که بگویم این رخدادی جدی است. پس آن را جدی بگیرید».

صدراعظم آلمان سپس با بیان این‌که آلمان یکی از بهترین نظام‌های بهداشت و درمان را در جهان دارد، گفت: اما اگر افراد بسیاری در یک دوره کوتاه بیمار شوند، بیمارستان‌ها ظرفیت پذیرش آنها را نخواهند داشت.

براساس آمار دانشگاه جان هاپکینز آمریکا، آلمان تا شامگاه چهارشنبه ۱۱ هزار و ۹۷۳ مورد ابتلا به ویروس کرونا داشته است که از این نظر در رتبه پنجم جهان قرار دارد. طبق این گزارش، دستکم ۲۸ نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در آلمان جان خود را از دست داده اند.

RadioFarda_

? @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=8632

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.