• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

پس از آغاز آزمایش‌های بالینی ی …

  • کد خبر : 8465
  • 28 اسفند 1398 - 8:10
پس از آغاز آزمایش‌های بالینی ی …

    پس از آغاز آزمایش‌های بالینی یکی از واکسن‌های احتمالی برای مقابله با ویروس کرونای جدید در آمریکا، گزارش‌ها حاکی‌ست دولت چین نیز به پژوهشگران اجازه داده آزمایش‌های بالینی خود را آغاز کنند. رویترز به نقل از «پیپل دیلی» می‌گوید، پژوهشگران آکادمی علوم پزشکی نظامی، اجازه یافته‌اند تا آزمایش‌های بالینی روی واکسن احتمالی را […]

 

پس از آغاز آزمایش‌های بالینی ی … 604890001584506404

 

پس از آغاز آزمایش‌های بالینی یکی از واکسن‌های احتمالی برای مقابله با ویروس کرونای جدید در آمریکا، گزارش‌ها حاکی‌ست دولت چین نیز به پژوهشگران اجازه داده آزمایش‌های بالینی خود را آغاز کنند.

رویترز به نقل از «پیپل دیلی» می‌گوید، پژوهشگران آکادمی علوم پزشکی نظامی، اجازه یافته‌اند تا آزمایش‌های بالینی روی واکسن احتمالی را آغاز کنند. البته آزمایش‌های اولیه واکسن‌ها، گامی اولیه است و حتی در صورتی که نتیجه‌بخش باشند و عوارض جانبی نداشته باشند، همچنان ماه‌ها طول خواهد کشید تا به تولید انبوه برسند.

با این حال بسیاری از پژوهشگران تاکید دارند در شرایط فعلی، تمهیدات اجتماعی، مانند فاصله‌گیری‌ها، قرنطینه و کاستن از روند شیوع ویروس، باید همزمان با تلاش‌ها برای یافتن واکسن صورت گیرد.

آکادمی علوم پزشکی نظامی وابسته به «ارتش آزادی‌بخش خلق چین» است.

این آکادمی با وجود این‌که بخشی از مهم‌ترین نهاد نظامی حکومت چین است، اما طی سال‌‌های گذشته، و در روند مقابله با شیوع برخی دیگر ویروس‌ها و بیماری‌ها، مانند سارس و ابولا نقش داشته‌است.
RadioFarda_

? @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=8465

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.