• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

‌‌چند خبر: ?قیمت نفت در بازاره …

  • کد خبر : 8209
  • 26 اسفند 1398 - 19:10
‌‌چند خبر:
?قیمت نفت در بازاره …

    ‌‌چند خبر:?قیمت نفت در بازارهای جهانی در پی شیوع بیشتر ویروس کرونا، دوباره روز دوشنبه ۹٫۶۶ درصد سقوط کرد.در لحظه تنظیم این گزارش، بعد از ظهر دوشنبه، نفت برنت به ۳۰ دلار و ۵۸ سنت و نفت شاخص آمریکا نیز به ۲۹ دلار و ۵۷ سنت سقوط کرد.?آسایشگاه سالمندان و معلولان کهریزک در […]

 

‌‌چند خبر:
?قیمت نفت در بازاره … 887556001584373204

 

‌‌چند خبر:
?قیمت نفت در بازارهای جهانی در پی شیوع بیشتر ویروس کرونا، دوباره روز دوشنبه ۹٫۶۶ درصد سقوط کرد.
در لحظه تنظیم این گزارش، بعد از ظهر دوشنبه، نفت برنت به ۳۰ دلار و ۵۸ سنت و نفت شاخص آمریکا نیز به ۲۹ دلار و ۵۷ سنت سقوط کرد.

?آسایشگاه سالمندان و معلولان کهریزک در جنوب تهران اعلام کرده است در این آسایشگاه موارد ابتلا به کرونا مشاهده شده است.
بر اساس اطلاعیه‌ای که روز دوشنبه ۲۶ اسفند در وب‌سایت این آسایشگاه منتشر شده، تمام «تمهیدات ممکن برای قرنطینه مددجویان و آسایشگاه» انجام شد ولی «در آسایشگاه آثار این ویروس مشاهده» شده است.
در این اطلاعیه مشخص نشده که چند نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند ولی تاکید شده که ادامه این شرایط می‌تواند برای ۱۸۰۰ پرسنل و ۳ هزار نفر «مددجوی سالمند، معلول، بیمار ام اس»، پیامدهای «انسانی ناگواری» داشته باشد.

?امیرعلی سوادکوهی، فوق تخصص مراقبت‌های ویژه و رئیس انجمن مراقبت‌های ویژه ایران گفته است که “ظرفیت آی‌سی‌یوهای سه بیمارستان تحت مدیریتش تقریبا از بیمارهای کووید-۱۹ تکمیل شده‌اند.
آقای سواکوهی به روزنامه همشهری چاپ تهران گفته “از آی‌سی‌یوهای در اختیارم فقط یکی را برای مبتلایان بیماری‌های دیگر نگه داشته‌ام، آن‌قدر پر شده‌اند که مجبور شده‌ایم بخش‌های پشتیبان درست کنیم تا مریض‌های دیگر را به آنجا بفرستیم”.
وی هشدار داده که “بیماری پخش شود، تخت‌ آی‌سی‌یوها برای بیماران کافی نیست”.

?ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران به شیوع کرونا در این کشور اشاره کرده و گفته ۸۳ هزار زندانی تاکنون آزاد شده اند.
به نظر می رسد که منظور رئیس قوه قضائیه از آزادی، مرخصی به زندانیان باشد.

?سخنگوی وزارت بهداشت ایران داروخانه هایی که داروهای بیماران مبتلا به کرونا را عرضه می کنند، اعلام کرده است: داروخانه شهید کاظمی، داروخانه‌های هلال احمر (هلال احمر در خیابان طالقانی و هلال احمر در شهرری)، جشنواره و سوم خرداد، بیماری‌های خاص در خیابان استاد نجات اللهی، داروخانه دکتر علی هوشمند در میدان ولیعصر و داروخانه ۲۹ فروردین.
?پیام دریافتی دو روز پیش:
مادر و خواهر من مبتلا به کرونا شدن و تو خونه قرنطینه هستن و دکتر قرص تامیفلو براشون تجویز کرده. ولی هیچ داروخانه ای این قرص نداره و میگن فقط بیماری بستری در بیمارستان باید مصرف کنن. من ۲ هفته پیش برای مادرم تامیفلو گرفتم ۳۰ هزار ولی امروز برای خواهرم گرفتم یک میلیون و صد هزار تومن

?کارگران و کارمندان ‘در صورت ابتلا به کرونا طلب دیه کنند’
فلاحت پیشه، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: اگر در شرایط کار یعنی در زمانی که دولت اعلام اپیدمی کرد کارگران و کارمندان به کرونا مبتلا شوند، آنها حق دارند که از شرکت متبوع خود شکایت و درخواست دیه کنند _ ایلنا

?ایرنا خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی می گوید که آسایشگاه کهریزک در جنوب تهران درگیر ویروس کرونا شد. معاون این خبرگزاری در توییتر خود گفته است آسایشگاه کهریزک درخواست اقلام بهداشتی کرده است.
آسایشگاه کهریزک گفته است که این وضعیت “در آسایشگاه های تهران و البرز با ۱۸۰۰ نفر پرسنل و بیش از سه هزار مددجوی سالمند، معلول، بیمار ام اس می تواند نتایج انسانی ناگواری را در پی داشته باشد”.

?به گزارش روزنامه هشت صبح،‌ به جز ۳ بیمار مبتلا به ویروس کرونا همه مبتلایان و افراد مشکوک به این ویروس از مرکز ویژه نگه‌داری بیماران کرونا در شیدایی هرات بیرون رفته‌اند.
پزشکان گفته‌اند تلاش‌شان برای راضی کردن این ۴۸ نفر بی‌نتیجه بوده است.

?شرکت فرانسوی لویی ویتون، که محصولات لوکس و گران قیمت تولید می‌کند اعلام کرده است که از خط تولید عطر های خود برای تولید و عرضه مواد ضد عفونی دست استفاده می‌کند.
? @VahidOnlin

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=8209

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.