• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

‌ “با مرگ ۱۱۳ نفر دیگر در طول …

  • کد خبر : 8023
  • 25 اسفند 1398 - 18:40
‌ “با مرگ ۱۱۳ نفر دیگر در طول  …

‌ “با مرگ ۱۱۳ نفر دیگر در طول ۲۴ ساعت گذشته، تعداد قربانیان کرونا در ایران تا ظهر روز یکشنبه ۲۵ اسفندماه به ۷۲۴ نفر رسید. کیانوش جهان‌پور، سخنگوی وزارت بهداشت ایران که روز یک‌شنبه در نشست خبری روزانه تازه‌ترین آمار رسمی کرونا در ایران را ارائه می‌کرد، آمار کل مبتلایان به این ویروس مرگبار […]

‌ “با مرگ ۱۱۳ نفر دیگر در طول ۲۴ ساعت گذشته، تعداد قربانیان کرونا در ایران تا ظهر روز یکشنبه ۲۵ اسفندماه به ۷۲۴ نفر رسید.

کیانوش جهان‌پور، سخنگوی وزارت بهداشت ایران که روز یک‌شنبه در نشست خبری روزانه تازه‌ترین آمار رسمی کرونا در ایران را ارائه می‌کرد، آمار کل مبتلایان به این ویروس مرگبار در ایران را ۱۳۹۳۸ نفر اعلام کرد.
او گفت در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۳ نفر از مبتلایان جان خود را از دست دادند و بدین ترتیب تعداد کل قربانیان به ۷۲۴ نفر رسید.
این بالاترین آمار مرگ و میر بر اثر کرونا در طول یک دوره ۲۴ ساعته است که تاکنون اعلام شده است.

روز شنبه، ۲۴ اسفند، آمار مبتلایان ۱۲ هزار و ۷۲۹ نفر و شمار قربانیان این بیماری ویروسی ۶۱۱ نفر اعلام شده بود.
به گفته سخنگوی وزارت بهداشت ایران، تاکنون از مجموع افراد مبتلا به این ویروس، ۴۷۹۰ نفر بهبود یافته‌اند.

اعلام این آمار به طور رسمی در حالی است که بر اساس بررسی‌ها و محاسبات رادیوفردا از گزارش‌های موجود در فضای مجازی به نقل از مقامات محلی ایران تا تاریخ تاکنون دست‌کم نزدیک به ۱۲۹۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

آقای جهان‌پور همچنین درباره وضعیت رشد آمار مبتلایان به کرونا در استان‌های یزد، خراسان رضوی و لرستان هشدار داد.
او گفت رشد آمار در استان یزد، به تناسب جمعیتی، حتی از استان همجوارش یعنی اصفهان که در روزهای قبل آمار بالایی داشت، نگران‌کننده‌تر شده است. در ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در یزد گزارش شده است.
به گفته سخنگوی وزارت بهداشت به‌رغم هشدارهای قبلی، رشد ابتلا به ویروس کرونا در استان خراسان رضوی هم نگران‌کننده است و ۱۴۳ مورد جدید در این استان گزارش شده است.
در استان لرستان هم ۵۲ مورد جدید ابتلا به کرونا گزارش شده که به گفته کیانوش جهان‌پور نسبت به جمعیت این استان نگران‌کننده است.

سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه نشست خبری خود موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا یا کووید ۱۹ در ایران را به تفکیک استان‌ چنین برشمرد: «تهران ۲۵۱ نفر، قم ۸۴ نفر، گیلان ۴۳ نفر، اصفهان ۱۲۶ نفر، البرز ۶۷ نفر، مازندران ۷۲ نفر، قزوین ۲۲ نفر، سمنان ۴۱ نفر، گلستان ۲۵ نفر، خراسان رضوی ۱۴۳ نفر، فارس ۹ نفر، لرستان ۵۲ نفر، آذربایجان شرقی ۳۶ نفر، خوزستان ۳۲ نفر، یزد ۳۶ نفر، زنجان ۳۲ نفر، کردستان ۲۷ نفر، کرمانشاه ۱۳ نفر، کرمان ۷ نفر، همدان ۱۱ نفر، سیستان و بلوچستان ۶ نفر، هرمزگان ۷ نفر، خراسان جنوبی ۱۸ نفر، خراسان شمالی ۶ نفر، ایلام ۱۸ نفر، آذربایجان غربی ۱۸ نفر، کهگیلویه و بویراحمد ۱ نفر و بوشهر ۷ نفر.»

به گفته این مقام وزارت بهداشت در ۲۴ ساعت گذشته در استان‌های مرکزی، اردبیل و چهارمحال و بختیاری مورد جدیدی از ابتلا به کرونا مشاهده نشده است.
RadioFarda_

گویا در بعضی از روزها در بعضی از استان‌ها آمار صفر اعلام میشه چون جواب آزمایش‌ها نیومده

? @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=8023

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.