• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

ژونگ نانشان، رئیس کمیسیون ویژه …

  • کد خبر : 7849
  • 24 اسفند 1398 - 13:40
ژونگ نانشان، رئیس کمیسیون ویژه …

ژونگ نانشان، رئیس کمیسیون ویژه کمیته دولتی در امور بهداشت و درمان چین احتمال داد که کرونا ویروس حداقل تا ژوئن/ تیر سال جاری در سراسر جهان گسترش می‌یابد. این مقام دولت چین گفت: «بر اساس پیش‌بینی، همه‌گیری در سراسر جهان تا حداقل ژوئن گسترش خواهد یافت. تأکید بر مبارزه با کروناویروس در آینده ممکن […]

ژونگ نانشان، رئیس کمیسیون ویژه کمیته دولتی در امور بهداشت و درمان چین احتمال داد که کرونا ویروس حداقل تا ژوئن/ تیر سال جاری در سراسر جهان گسترش می‌یابد. این مقام دولت چین گفت: «بر اساس پیش‌بینی، همه‌گیری در سراسر جهان تا حداقل ژوئن گسترش خواهد یافت. تأکید بر مبارزه با کروناویروس در آینده ممکن است از صدور (بیماری از چین) به ورود آن تغییر یابد.»
RadioZamaneh

آگاه باشید وضعیت پیش رو چیه. قرار نیست تا عید جمع شه. چندتا پیام هم گرفتم که پست‌های کانال ترس رو القا می‌کنه. قبلا هم نوشتم که تنها سلاح آدم در برابر جهل، آگاهیه. نه ترس. مطالب کانال رو از زاویه دید آگاه شدن بخونید و خودتون رو بر اساس این آگاهی آماده کنید. هدف اینه. کانال شده بیمارستان. می‌دونم. از گل و بلبل خبری نیست. جز شما و خودم که گل‌های گلیم البته. منتها عده زیادی از هموطنان به خاطر سرپوش گذاشتن طولانی روی ماجرا از دست رفتند. همین‌ شیوع رو هم که رسانه‌ای کردیم کلی فحش دادن و از ستاد ملی مبارزه با کرونا تکذیب کردند! درست روزهایی که اونا باید محتوای آموزشی تولید می‌کردند ما با کمک بچه‌های ناشناس #الو محتوای سایت سازمان بهداشت جهانی رو ترجمه می‌کردیم تا توی فضای بسته و فیلترشده تلگرام پخش بشه. تا در حد توان جلوی شیوع گرفته شه.

عده زیادی درگیر این ویروس خواهند بود و بخشی از اون عده متاسفانه جونشون رو از دست خواهند داد. منابع مملکت دست من نیست خلاصه. یقه کسی اگر باید گرفته بشه یقه خامنه‌ایه که حتی بعد از انتخابات هم به این ویروس فاجعه گفت ویروس منحوس کذایی! و مترسکش روحانی گفت تا شنبه به روال عادی برمیگردیم. در حالیکه مرکل گفت پیش‌بینی میشه با ادامه این روند طی بازه دو ساله ۶۰ الی ۷۰ درصد مردم آلمان به کرونا مبتلا بشن. ببینید برنامه‌ریزی برای مقابله رو بر چه اساس‌هایی استوار می‌کنند.

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=7849

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.