• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

‌‼️رئیس ستاد نیروهای مسلح از ت …

  • کد خبر : 7699
  • 23 اسفند 1398 - 17:00
‌‼️رئیس ستاد نیروهای مسلح از ت …

    ‌‼️رئیس ستاد نیروهای مسلح از تخلیه «جاده‌ها و فروشگاه‌ها در ۲۴ ساعت آینده» خبر داد رئيس ستاد کل نیروهای مسلح ایران روز جمعه گفت که برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، در ۲۴ ساعت آینده «روال خلوت کردن فروشگاه‌ها، خیابان‌ها و جاده‌ها» انجام می‌شود. محمد باقری که روز پنج‌شنبه ۲۲ اسفند با حکم […]

 

 

‌‼️رئیس ستاد نیروهای مسلح از تخلیه «جاده‌ها و فروشگاه‌ها در ۲۴ ساعت آینده» خبر داد

رئيس ستاد کل نیروهای مسلح ایران روز جمعه گفت که برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، در ۲۴ ساعت آینده «روال خلوت کردن فروشگاه‌ها، خیابان‌ها و جاده‌ها» انجام می‌شود.

محمد باقری که روز پنج‌شنبه ۲۲ اسفند با حکم رهبر جمهوری اسلامی مسئول سازماندهی یک «قرارگاه بهداشتی و درمانی» با مشارکت نیروهای مسلح شد ادامه داد که این تصمیم تازه به همراه وزارت کشور اجرایی می‌شود.

خبرگزاری جمهوری اسلامی که گزارش اولین نشست خبری آقای باقری را روز جمعه، ۲۳ اسفند، منتشر کرد نام این قرارگاه جدید را «قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا» اعلام کرده است.
❗️هنوز مشخص نیست که آیا این تصمیم تازه به معنای اعمال قرنطینه برخی شهرهای درگیر کرونا است یا خیر، ولی در روزهای گذشته درخواست‌ برای قرنطینه کردن برخی شهرها مانند مشهد افزایش یافته است.

رئيس ستاد کل نیروهای مسلح ایران روز جمعه اضافه کرد که قرار است با توجه به کمبود و خستگی کادر درمانی، افراد بسیجی و داوطلب «دوره یک هفته‌ای آموزش» ببیند و به کمک پرستاران بروند.
او از تامین هزار مرکز درمانی سیار و ثابت، اختصاص چهار هزار تخت برای ایجاد استراحت‌گاه‌های قبل و بعد از بیمارستان و تامین ماسک و لباس به عنوان دیگر برنامه‌های این قرارگاه نام برد.
RadioFarda_

مشخص نیست که منظور از “خلوت کردن” دقیقا چیست و آیا این به معنی بستن اماکن عمومی و راه‌ها است، یا قرار است محدودیت‌های دیگری اعمال شود.

سرلشکر باقری گفته قرارگاه بهداشتی و درمانی روز جمعه اولین جلسه خود را تشکیل داده و تصمیم گرفته است تا بین یک هفته تا ۱۰ روز آینده از طریق “فضای مجازی و تماس تلفنی و در صورت ضرورت، بسیار اندک با مراجعه” شهروندان را “رصد” کرده و افراد مشکوک به ابتلا را شناسایی کند.

آقای باقری گفته: “کسانی که مشکوک نیستند به منزل خود بازخواهند گشت. موارد مشکوک به بیماری کرونا باید در مراکز مقدماتی باید مورد معاینه و رسیدگی معاینه قرار بگیرند.”
bbcpersian

? @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=7699

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.