• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

‌چند خبر دیگر: ?سخنگوی دانشگاه …

  • کد خبر : 7449
  • 22 اسفند 1398 - 17:20
‌چند خبر دیگر:
?سخنگوی دانشگاه …

    ‌چند خبر دیگر: ?سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خبر از افزایش تعداد جان باختگان ناشی از مسمومیت الکلی در خوزستان به ۴۶ نفر داد. دادستان استان همدان خبر از مرگ یک نفر بر اثر “مصرف الکل صنعتی در همدان” داد. ?محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ایران از صندوق بین‌المللی پول درخواست کرده […]

 

 

‌چند خبر دیگر:
?سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خبر از افزایش تعداد جان باختگان ناشی از مسمومیت الکلی در خوزستان به ۴۶ نفر داد.
دادستان استان همدان خبر از مرگ یک نفر بر اثر “مصرف الکل صنعتی در همدان” داد.

?محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ایران از صندوق بین‌المللی پول درخواست کرده تا شرایط دسترسی سریع بانک مرکزی ایران به تسهیلات و اعتباراتی را مهیا کند که این نهاد وعده داده بود در اختیار کشورهایی درگیر با ویروس کرونا ۲۰۱۹ بگذارد.
?سخنگوی وزارت خارجه ایران در توییتی از نامه جواد ظریف، وزیر خارجه به دبیر کل سازمان ملل برای ضرورت رفع تحریم های یک جانبه آمریکا برای مقابله با ویروس کرونا خبر داده است.

?رئال مادرید از تمامی بازیکنان فوتبال و بسکتبال این باشگاه خواسته تا در خانه قرنطینه شوند.
این اقدام پس از آن صورت گرفته که تست کرونای یکی از بازیکنان بسکتبال مثبت بوده است.
گفته شده به دنبال این اقدام، تمامی رقابت های فوتبال لالیگا به مدت دو هفته به حال تعلیق درمی آید.

?مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران با اعلام اینکه این سازمان به “کلیه فرآورده‌های خونی را نیاز” دارد تاکید که “کرونا با اهدای خون منتقل نمی‌شود”.
به گفته وی “در حال حاضر مهمترین فرآورده خونی برایمان پلاکت است”.

?رضا جعفرزاده، سخنگوی سازمان هواپیمایی ایران می‌گوید سفرهای هوایی مردم در روزهای گذشته درپی شیوع ویروس کرونا در ایران ۷۰ تا ۹۰ درصد کاهش یافته است. برخی از فرودگاه‌ها و شهرها ایران از جمله نوشهر، رامسر و ساری هیچگونه پروازی ندارند.

?اتحادیه اروپا از تصمیم دونالد ترامپ مبنی بر ممنوعیت سفر از کشورهای اروپا به جز بریتانیا به آمریکا به شدت انتقاد کرده است.
اورزولا فون درلاین، رئیس کمیسیون اروپا و شارل میشل، رئیس شورای اروپا در بیانیه‌ای مشترک گفته‌اند که شیوع ویروس کرونا، بحرانی جهانی است و تنها به یک قاره محدود نمی شود. به گفته این مقامات، چنین شرایطی نیاز به همکاری دارد تا دست زدن به اقدامات یک جانبه.
در این بیانیه همچنین از این اقدام آقای ترامپ که بدون هر گونه مشورتی به آن ها تحمیل شده، ابراز نارضایتی شده است.

?دیده بان بهداشت دولتی روسیه اعلام کرد این کشور برای متحد خود ایران، ۵ هزار کیت آزمایشی فرستاده که می‌تواند برای ۵۰ هزار نفر مورد استفاده قرار گیرد.

?چین اعلام کرده که اپیدمی ویروس کرونا در داخل مرزهای این کشور مرحله اوج خود را پشت سر گذاشته است.
گزارش شده که در سراسر این کشور امروز پنج شنبه (۱۲ مارس) تنها ۱۵ مورد جدید ثبت شده است.
دولت چین محدودیت های اعمال شده بر روی میلیون ها نفر را برداشته و آن ها را به بازگشت به سر کار و انجام کسب و کار تشویق می کند.
برغم این خوشبینی ها، برخی از کارشناسان بهداشتی نسبت به شیوع مجدد این ویروس در چین زمانی که مردم زندگی عادی خود را از سربگیرند، هشدار داده اند.

? @VahidOnline

شهر الشتر در استان لرستان با وجود جمعیت کمتر نسبت به بقیه شهرهای استان با فاصله بیشترین آمار ابتلا به #کرونا و فوتی را در استان داشته. تنها بیمارستان شهر که امکانات خاصی ندارد نیازمند تجهیزات اولیه برای پرسنل است. پرسنل بیمارستان برای تهیه شیلد از مردم کمک خواستند.
Hassanvand ?

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=7449

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.