• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل 27538امروز 0
0

گزارش‌های منتشره درباره مسمومی …

  • کد خبر : 7177
  • 20 اسفند 1398 - 22:50
گزارش‌های منتشره درباره مسمومی …

    گزارش‌های منتشره درباره مسمومیت الکلی در شش استان ایران نشان می‌دهد تاکنون ۵۷ نفر که اقدام به مصرف الکل برای مقابله با ویروس کرونا کرده بودند، جان خود را از دست داده‌اند. تعداد قربانیان مسمومیت الکلی در شهرهای اهواز و رامهرمز به ۳۶ نفر رسیده است. این افراد برای «پیشگیری از ابتلا به […]

 

گزارش‌های منتشره درباره مسمومی … 857142001583868004

 

گزارش‌های منتشره درباره مسمومیت الکلی در شش استان ایران نشان می‌دهد تاکنون ۵۷ نفر که اقدام به مصرف الکل برای مقابله با ویروس کرونا کرده بودند، جان خود را از دست داده‌اند.
تعداد قربانیان مسمومیت الکلی در شهرهای اهواز و رامهرمز به ۳۶ نفر رسیده است. این افراد برای «پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا» اقدام به خوردن یا غرغره کردن الکل کرده بودند. این در حالی است که تعداد کسانی که بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در اهواز جان خود را از دست داده‌اند، ۱۸ نفر اعلام شده است.
در استان‌های تهران، اردبیل، البرز و کردستان هم به ترتیب دو، سه، هفت و شش نفر جان خود را به دلیل مصرف الکل از دست داده‌اند. آمار فوتی‌های استان کرمانشاه و مرکزی هم یک نفر و دو نفر اعلام شده است.
بدین ترتیب مجموع افرادی که تاکنون به خاطر خوردن الکل جان خود را از دست داده‌اند، به ۵۷ نفر رسیده است. آمار افراد بستری شده در این شش استان هم فعلا ۴۶۰ نفر اعلام شده است.
RadioFarda_
خیلی‌ها هم میگن به‌خاطر کرونا بوده ولی به‌خاطر پیشگیزی از ابتلا به کرونا نبوده. کرونا باعث کمبود الکل شده و به کسانی که به‌طور معمول الکل مصرف می‌کردند الکل تقلبی فروخته شده.

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=7177

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.