• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0

کرونا؛ تناقض آماری علی‌اکبر م …

  • کد خبر : 7079
  • 20 اسفند 1398 - 13:40
کرونا؛ تناقض آماری

علی‌اکبر م …

    کرونا؛ تناقض آماری علی‌اکبر مرتضایی، فرماندار ویژه کاشان، که عالی‌ترین مقام رسمی دولتی در این شهرستان است، می‌گوید بر اساس گزارش وزارت بهداشت از ابتدای اسفند تاکنون تنها «در شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل، ۸۸ نفر به علت ابتلا به بیماری کووید ۱۹ (ناشی از ویروس کرونا) فوت کرده‌اند.» او هم‌چنین گفته در همین […]

 

 

کرونا؛ تناقض آماری

علی‌اکبر مرتضایی، فرماندار ویژه کاشان، که عالی‌ترین مقام رسمی دولتی در این شهرستان است، می‌گوید بر اساس گزارش وزارت بهداشت از ابتدای اسفند تاکنون تنها «در شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل، ۸۸ نفر به علت ابتلا به بیماری کووید ۱۹ (ناشی از ویروس کرونا) فوت کرده‌اند.» او هم‌چنین گفته در همین مدت زمان ۱۰۵۶ نفر کرونا مثبت در این منطقه شناسایی شده‌اند.

یک شهروند دیجیتال، که اخبار بیماری کرونا را دنبال می‌کند، با شنیدن چنین آمار و ارقامی بلافاصله به آمار رسمی اعلام‌شده توسط وزارت بهداشت مراجعه می‌کند.
روز دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ در خبرگزاری‌های رسمی به نقل از سخنگوی وزارت بهداشت، جمع کل مبتلایان به کرونا در استان اصفهان ۶۰۱ نفر اعلام شده است.
جمع کل کشته‌شده‌های کشور هم ۲۳۷ نفر اعلام شده است.
آماری که فرماندار کاشان تنها از کاشان و آران‌وبیدگل می‌دهد، نشان می‌دهد که اطلاعات ارائه‌شده توسط وزارت بهداشت غیرواقعی و تعداد مبتلایان و جان‌باختگان کل کشور به مراتب بیش‌تر است.

#کرونا #ما_شهروندان_دیجیتال

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=7079

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.