• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل 27538امروز 0
0

علی‌اکبر مرتضایی، فرماندار ویژ …

  • کد خبر : 7045
  • 20 اسفند 1398 - 4:00
علی‌اکبر مرتضایی، فرماندار ویژ …

    علی‌اکبر مرتضایی، فرماندار ویژه کاشان گفته بر اساس گزارش وزارت بهداشت از ابتدای ماه اسفند تاکنون “در شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل، ۸۸ نفر به علت ابتلای به بیماری کووید ۱۹ (ناشی از ویروس کرونا) فوت کرده‌اند”. او همچنین گفته در همین مدت زمان ۱۰۵۶ نفر کرونا مثبت در این منطقه شناسایی شده‌اند. به […]

 

علی‌اکبر مرتضایی، فرماندار ویژ … 881318001583800204

 

علی‌اکبر مرتضایی، فرماندار ویژه کاشان گفته بر اساس گزارش وزارت بهداشت از ابتدای ماه اسفند تاکنون “در شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل، ۸۸ نفر به علت ابتلای به بیماری کووید ۱۹ (ناشی از ویروس کرونا) فوت کرده‌اند”. او همچنین گفته در همین مدت زمان ۱۰۵۶ نفر کرونا مثبت در این منطقه شناسایی شده‌اند.

به گفته آقای مرتضایی نیمی از مبتلایان شناسایی شده بهبود یافته‌ و ترخیص شده‌اند ” اما به علت شیوع بیماری، افراد دیگری جایگزین” آنها شده‌اند.

در چند روز گذشته مقام‌های رسمی خارج از تهران آمارهایی از قربانیان و مبتلایان ویروس کرونا اعلام کرده‌اند که با آمارهای رسمی گزارش شده از منابع دولتی در پایتخت تفاوت‌های بارزی داشته است.

این آمار از سوی فرماندار ویژه کاشان در حالی طرح شد که در نقشه آمار رسمی قربانیان کرونا که خبرگزاری ایرنا آن را روز گذشته (یکشنبه هشتم مارس) منتشر کرده جمع کل مبتلایان استان اصفهان حدود ۵۵۰ نفر گزارش شده بود و در آمار امروز (دوشنبه ۱۹ اسفند) هم به ۶۰۱ نفر افزایش یافته که همچنان با ۱۰۵۶ نفری که آقای مرتضایی تنها در این شهر و آران و بیدگل اعلام کرده تفاوت بارزی دارد.
bbcpersian

? @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=7045

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.