• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل 27538امروز 0
1

چند خبر: ?‌با شیوع ویروس کرون …

  • کد خبر : 6889
  • 19 اسفند 1398 - 14:50
چند خبر:

?‌با شیوع ویروس کرون …

    چند خبر: ?‌با شیوع ویروس کرونا در استان گیلان و وخیم‍تر شدن وضعیت در این منطقه، اعضای مجمع نمایندگان این استان در مجلس در نامه‌ای به رئیس مجلس و وزیر بهداشت ایران وضعیت را “اضطراری” خوانده و “خواستار تشدید کمک‌های ستاد ملی مقابله با کرونا به استان شدند”. در نامه آمده: “- برخی […]

 

چند خبر:

?‌با شیوع ویروس کرون … 579912001583752804

 

چند خبر:

?‌با شیوع ویروس کرونا در استان گیلان و وخیم‍تر شدن وضعیت در این منطقه، اعضای مجمع نمایندگان این استان در مجلس در نامه‌ای به رئیس مجلس و وزیر بهداشت ایران وضعیت را “اضطراری” خوانده و “خواستار تشدید کمک‌های ستاد ملی مقابله با کرونا به استان شدند”.
در نامه آمده:
“- برخی از پزشکان و پرستاران ترک کار کردند، در برخی از شهرستان‌ها حتی یک پزشک وجود ندارد(بررسی و توجه مهم به این موضوع حیاتی)” متن کامل

?مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه:
متاسفانه از زمان شروع بیماری #کرونا شاهد کاهش محسوس اهدای خون هستیم. در برخی گروه‌های خونی مانند AB عملا ذخیره یک روزه را هم نداریم. ادامه این روند بسیار نگران کننده است. متاسفانه این شرایط در کل کشور حاکم است.

?خبرگزاری رویترز گزارش کرده که تد کروز و پال گوسار به دلیل تماس کوتاه با یک مبتلا به کرونا خود را در قرنطینه خانگی قرار دادند.
این دو سناتور جمهوری خواه اعلام کردند به دلیل تماس کوتاه با فردی که آزمایش کرونایش مثبت شده خود را قرنطینه خانگی کرده‌اند.

?خانواده جمعی از زندانیان در نامه‌ای به ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه ایران با انتقاد از اینکه بخشنامه آقای رئیسی شامل حال محکومان و یا بازداشتی‌های سیاسی در ندامتگاه اوین نشده، نوشته‌اند که “به شدت نگران سلامتی عزیزانمان در بندهای عمومی و انفرادی هستیم”.
این ۱۴ خانواده‌ در انتها از رئیس قوه قضائیه ایران خواسته‌اند که “دستور ویژه ای جهت این مهم و آزادی موقت و فوری” را صادر کند.
امضا کنندگان این نامه خانواده ارس امیری لاریجانی، نیلوفر بیانی، هومن جوکار، امیرحسین خالقی، نازنین زاغری، نسرین ستوده، مراد طاهباز، فریبا عادل خواه، علیرضا علی نژاد، طاهر قدیریان، عبدالرضا کوهپایه، رولان مارشال، سپیده کاشانی و سام رجبی هستند.

?رئیس سازمان مدیریت بحران ایران کرونا گرفت
سخنگوی سازمان مدیریت بحران ایران به ایسنا گفت که چهار تست کرونای انجام شده بر روی اسماعیل نجار مثبت بوده و او هفته گذشته در بیمارستان بستری شد. این سخنگو گفت حال آقای نجار اکنون بهبود یافته ولی در خانه در قرنطینه است.

?خبرگزاری فرانسه گزارش کرده است که آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور آلمان به بیش از ۱۰۰۰ نفر رسیده است.

?علی ابرازه، قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم، می‌گوید که اکنون “۱۳۰ بیمار بدحال” مبتلا به کرونا در این استان وجود دارد.
به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) آقای ابرازه همچنین گفته است که نیاز استان “تامین ۱۰ هزار کیت تشخیص” است تا با سرعت افراد مشکوک آزمایش شوند.

?دکترعلی احسان‌پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، از “پذیرش ۲۱۸ مورد مسمومیت الکلی” تا شامگاه شب گذشته ( ۱۸ اسفند) در بیمارستان های تحت پوشش این دانشگاه خبر داده است.
خبرگزاری جمهوری اسلامی اراین (ایرنا) به نقل از آقای احسان‌پور گزارش کرده است که “۲۰ نفر در پی مصرف الکل های تقلبی” جان خود را از دست داده‌اند.

?محمدرضا راه‌چمنی، نماینده ادوار مختلف مجلس ایران، موسس حزب همبستگی و نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس صبح امروز بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.
خبرگزاری دولتی ایرنا با انتشار این خبر نوشته که آقای راه‌چمنی نماینده ادوار دوم تا پنجم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سبزوار و در سالهای ۸۰ تا ۸۴ ریاست سازمان بهزیستی کل کشور را برعهده داشته است.

?معاون دادستان کرج گفته است که “چندین نفر در استان البرز دچار مسمومیت الکلی شده‌اند” و “تاکنون هفت نفر جان خود را از دست داده‌اند”.

?خبرگزاری تسنیم نوشته است که فرزاد تذری، معاون اسبق اداره سیاسی سپاه و از بنیانگذاران هفته نامه صبح صادق امروز دوشنبه در اثر ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بقیه الله تهران جان‌باخته است. به نوشته این خبرگزاری نزدیک به سپاه پاسداران، وی یکی از مسئولان سابق اداره سیاسی سپاه بود و مدتی را هم در اطلاعات سپاه فعالیت کرده بود.

? @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=6889

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.