• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

‌یکشنبه ۱۸ اسفند آمار رسمی وزا …

  • کد خبر : 6739
  • 18 اسفند 1398 - 18:20
‌یکشنبه ۱۸ اسفند
آمار رسمی وزا …

    ‌یکشنبه ۱۸ اسفند آمار رسمی وزارت بهداشت: ۱۹۴ نفر مرگ بر اثر کرونا در کل کشور. آمار نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان: بیش از ۲۰۰ نفر فوتی فقط در گیلان. شیرتوشیر مطلق. وضعیت بی حکومت.alimoslehسخنگوی وزارت بهداشت ایران روز یک‌شنبه اعلام کرد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایران به ۶۵۶۶ […]

 

‌یکشنبه ۱۸ اسفند
آمار رسمی وزا … 289546001583679009

 

‌یکشنبه ۱۸ اسفند
آمار رسمی وزارت بهداشت: ۱۹۴ نفر مرگ بر اثر کرونا در کل کشور.
آمار نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان: بیش از ۲۰۰ نفر فوتی فقط در گیلان.
شیرتوشیر مطلق. وضعیت بی حکومت.
alimosleh
سخنگوی وزارت بهداشت ایران روز یک‌شنبه اعلام کرد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایران به ۶۵۶۶ نفر رسیده و در مجموع ۱۹۴ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند. کیانوش جهان‌پور گفت از جمع مبتلایان به این ویروس، ۲۱۳۴ نفر بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند. او در عین حال گفت که ظرف ۲۴ ساعت گذشته در ایران ۷۴۳ مورد به جمع مبتلایان قطعی کرونا پیوسته‌اند.
او همچنین گفت ده‌ها نفر با وضعیتی وخیم در بخش‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند و در روزهای گذشته با افزایش امکانات، سرعت تشخیص بیماری افزایش یافته است. آقای جهان‌پور همچنین تاکید کرد که آمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایران کماکان روند صعودی دارد ولی به نظر می‌رسد میزان مبتلایان جدید به ویروس در حال کاهش است.
RadioFarda_

‼️محمدحسین قربانی که دو روز پیش به عنوان “نماینده تام‌الاختیار” وزیر بهداشت در گیلان منصوب شد گفته است بیش از ۲۰۰ نفر در این استان در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند. این در حالی است که وزارت بهداشت تعداد کل جان‌باختگان ویروس کرونا در ایران را ۱۹۴ نفر اعلام کرده است.
آقای قربانی در جلسه فوق العاده کمیسیون بهداشت شورای شهر رشت تعداد مبتلاها در استان گیلان را بین ۸۰۰ تا ۹۰۰ نفر برآورد کرده است. وزارت بهداشت تعداد مبتلایان در این استان را ۴۹۶ نفر اعلام کرد.
bbcpersian

?شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) اعلام کرده با توجه به محدودیت هایی که “به دلایل نامعلوم ” از سوی اروپا بر پروازهای این شرکت اعمال شده همه پروازهای هواپیمایی ایران به مقصدهای اروپای تا اطلاع ثانونی به حال تعلیق درآمده است.
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: “اروپایی ها مقرراتی را برای انجام پروازهای مسافری و باری به مقاصد مختلف وضع کرده‌اند و اجرای این قوانین و مقررات به داشتن نرم‌افزارهایی مشروط شده است که این نرم‌افزارها به صورت انحصاری در اختیار آمریکا بوده و آن را به ایران نمی‌دهند. به همین دلیل است که می‌گویم ممنوعیت پروازهای ایران ایر به اروپا ارتباطی با ویروس کرونا ندارد.”

?بیش از ۲۲ استان در ایام تعطیلات نوروز امکان پذیرش مهمانان نوروزی را بعلت شیوع ویروس کرونا در ایران نداشته و “هیچ خدماتی به مسافران نخواهند داد”.
تا امروز استان‌های گیلان، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، کهگیلویه و بویراحمد، زنجان، اصفهان، البرز، سمنان، گلستان، فارس، خوزستان، یزد، اردبیل، کرمانشاه، کرمان، همدان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان شمالی، ایلام، بوشهر و لرستان و جزایر قشم و کیش اعلام کرده‌اند که امکان ارائه خدمات به مسافران نوروزی را ندارند.

?معاون فرهنگی مسجد جمکران، به خبرگزاری ایلنا گفته است که مسجد باز است و “و فقط برنامه اجتماعات نداریم.” با وجود توصیه مقام‌های بهداشتی برای لغو تجمعات، مکان‌های مذهبی قم تعطیل نشده‌اند.

?فرماندار آمل گفت که مردم نباید خود را با مسافران درگیر کنند … در حال حاضر نیروی انتظامی کنترل اوضاع جاده هراز را برعهده دارد و در حال بازگرداندن مسافران است.

?چین از پایین ترین شمار مبتلایان جدید به ویروس کرونا از ماه ژانویه خبر داده است. این آمار حاکی از کاهش گستردگی در این کشور است.
کمیسیون بهداشت ملی چین گفته که ۴۴ مورد جدید ابتلا به این ویروس امروز شنبه ۸ مارس ثبت شده که این میزان نصف تعدادی است که در روز گذشته مبتلا به این ویروس شدند.

?دونالد ترامپ گفته که قصد کاهش دادن گردهمایی های انتخاباتی را به خاطر ویروس کرونا ندارد.
مرکز کنترل بیماری‌ها درآمریکا به مردم در مورد شرکت در تجمعات توصیه هایی کرده به ویژه از افراد مسن درخواست کرده تا حد ممکن از چنین مکان هایی دوری کنند.

?وزارت بهداشت عربستان از شناسایی چهار مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور خبر داده است. بر اساس بیانیه این وزارت‌خانه سه نفر از مبتلایان جدید با بیمارانی که قبلا از ایران آمده بودند در تماس بوده‌اند و یک نفر هم از طریق امارات از ایران برگشته اما سفر خود به ایران را اطلاع نداده است. شمار مبتلایان تایید شده در عربستان به ۱۱ نفر رسیده است.

?مدیر عامل سازمان بهشت زهرا به دلیل شیوع ویروس کرونا از مردم خواست تا سنت حضور در پنج شنبه و جمعه آخر سال را در بهشت زهرا به زمان دیگری موکول کنند.

?مقامات مسکو با اعلام “هشداربالا” گفته اند افرادی که از کشورهای چین، ایران، کره جنوبی، ایتالیا و سایر کشورهای دچار ویروس کرونا وارد خاک روسیه می شوند، باید به مدت ۱۴ روز در خانه بمانند. ❗️به گفته مقامات هر کس این قانون را نقض کند با مجازات ۵ سال زندان روبرو خواهد شد.

? @VahidOnli

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=6739

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.