• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0

‌حسین شیخ‌الاسلام، دیپلمات و م …

  • کد خبر : 6370
  • 15 اسفند 1398 - 23:50
‌حسین شیخ‌الاسلام، دیپلمات و م …

    ‌حسین شیخ‌الاسلام، دیپلمات و مشاور سابق وزیر خارجه ایران، روز پنجشنبه ۱۵ اسفند بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت. حال فاطمه رهبر، نماینده منتخب تهران، نیز به خاطر ابتلا به این ویروس «وخیم» اعلام شده است. آقای شیخ‌الاسلام از چند روز پیش در بیمارستان مسیح دانشوری تهران بستری شده بود. حسین عبداللهیان، […]

 

‌حسین شیخ‌الاسلام، دیپلمات و م … 206026001583439606

 

‌حسین شیخ‌الاسلام، دیپلمات و مشاور سابق وزیر خارجه ایران، روز پنجشنبه ۱۵ اسفند بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت. حال فاطمه رهبر، نماینده منتخب تهران، نیز به خاطر ابتلا به این ویروس «وخیم» اعلام شده است.
آقای شیخ‌الاسلام از چند روز پیش در بیمارستان مسیح دانشوری تهران بستری شده بود. حسین عبداللهیان، مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی، روز چهارشنبه گفته بود که شرایط جسمی آقای شیخ‌الاسلام رو به بهبودی است و او به بخش عمومی منتقل شده است.
این دیپلمات سابق، معاونت امور بین‌الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی را برعهده داشت.

ساعاتی پیش از اعلام این خبر خبرگزاری‌های ایران گزارش دادند که حال فاطمه رهبر، نماینده منتخب تهران برای مجلس یازدهم، به دلیل ابتلا به ویروس کرونا «وخیم» است.
خبرگزاری تسنیم اعلام کرده که خانم رهبر «متصل به دستگاه اکسیژن است و پزشکان از وضعیت او ابراز نگرانی کرده‌اند». ولی خبرگزاری ایسنا می‌گوید که این نماینده منتخب به «کما» رفته است.
یک حساب کاربری در توئیتر با عنوان «مدیریت بانوان حزب مؤتلفه اسلامی» پیشتر از درگذشت فاطمه رهبر خبر داده بود اما مسئولان این حزب به خبرنگار ایسنا گفته‌اند که این صفحه معتبر نیست.
خانم رهبر سابقه نمایندگی تهران در دوره‌های هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود دارد.
RadioFarda_

? @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=6370

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.