• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

‌با مرگ سه نفر دیگر بر اثر ابت …

  • کد خبر : 6096
  • 14 اسفند 1398 - 6:50
‌با مرگ سه نفر دیگر بر اثر ابت …

    ‌با مرگ سه نفر دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در روز سه شنبه ۱۳ اسفندماه در ایالت واشینگتن، شمار قربانیان این ویروس در آمریکا به ۹ نفر افزایش یافت. آسوشیتدپرس می‌گوید، همزمان با افزایش شمار قربانیان، نمایندگان کنگره در خصوص توانایی دولت این کشور برای مهار و پیشگیری ویروس کرونا ابراز […]

 

‌با مرگ سه نفر دیگر بر اثر ابت … 023091001583292005

 

‌با مرگ سه نفر دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در روز سه شنبه ۱۳ اسفندماه در ایالت واشینگتن، شمار قربانیان این ویروس در آمریکا به ۹ نفر افزایش یافت.

آسوشیتدپرس می‌گوید، همزمان با افزایش شمار قربانیان، نمایندگان کنگره در خصوص توانایی دولت این کشور برای مهار و پیشگیری ویروس کرونا ابراز تردید کرده‌اند.
تاکنون تمامی ۹ قربانی ابتلا به ویروس کرونا اهل ایالت واشینگتن و دست کم هفت نفر از آنها از ساکنان مرکز نگهداری از سالمندان کیرکلند در حومه سیاتل بودند. شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا از ۱۰۰ نفر گذشته است. ۲۷ نفر از مبتلایان در ایالت واشینگتن هستند.

دکتر نانسی مسنیرر، از مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا گفته است آنچه اکنون در ایالات متحده در حال روی دادن است احتمالا می تواند سر آغاز روندی باشد که در دیگر کشورها رخ داد. دکتر نانسی مسنیرر با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا دو ماه پیش در چین آغاز شده، اظهار داشت، افراد سالمند و بیمار تقریباً دو برابر افراد جوانتر و سالم تر به این ویروس مبتلا می شوند.

طرح اضطراری مورد حمایت دو حزب جمهوریخواه و دموکرات برای اختصاص هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلاری بودجه برای دولت جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا قرار است به زودی در صحن کنگره مطرح شود.

به دنبال گسترش نگرانی ها از تاثیر شیوع ویروس کرونا بر اقتصاد آمریکا، بانک مرکزی ایالات متحده روز سه‌شنبه با هدف حفاظت از اقتصاد کشور نرخ متوسط بهره بانکی را کاهش داد. بانک مرکزی آمریکا با تاکید بر این نکته که بنیان‌های اقتصاد ایالات متحده مستحکم است، گفت، شیوع ویروس کرونا برای فعالیت‌های اقتصادی یک خطر فزاینده است. این در حالی است دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا کاهش نیم درصدی نرخ بهره را کافی ندانسته است.

مقامات دولت آمریکا می‌گویند، آزمایشگاه های سراسر کشور باید ظرفیت انجام حداکثر یک میلیون تست را تا پایان هفته داشته باشند.
RadioFarda_

? @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=6096

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.