• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

‌‌علیرضا رئیسی، معاون بهداشت و …

  • کد خبر : 6016
  • 13 اسفند 1398 - 16:10
‌‌علیرضا رئیسی، معاون بهداشت و …

    ‌‌علیرضا رئیسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت ایران، روز سه‌شنبه شمار مبتلایان جدید قطعی به کرونا در ایران را ۸۳۵ نفر و شمار قربانیان این بیماری در ۲۴ ساعت گذشته را ۱۱ تن اعلام کرد. به این ترتیب، بر اساس آمارهای رسمی، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایران به ۲۳۳۶ نفر و شمار […]

 

‌‌علیرضا رئیسی، معاون بهداشت و … 373097001583239204

 

‌‌علیرضا رئیسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت ایران، روز سه‌شنبه شمار مبتلایان جدید قطعی به کرونا در ایران را ۸۳۵ نفر و شمار قربانیان این بیماری در ۲۴ ساعت گذشته را ۱۱ تن اعلام کرد.
به این ترتیب، بر اساس آمارهای رسمی، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایران به ۲۳۳۶ نفر و شمار قربانیان آن به ۷۷ نفر رسید.

آقای رئیسی در شبکه خبر ایران این آمار را مربوط به ظهر روز دوشنبه، ۱۲ اسفند تا ظهر روز سه‌شنبه، ۱۳ اسفند دانسته و گفت که در مجموع، ۴۳۵ نفر نیز تاکنون در کشور «بهبود یافته‌اند».
این مقام وزارت بهداشت، برخلاف دیگر روزها، آمار تفکیکی مبتلایان و جان‌باختگان کرونا در استان‌ها را اعلام نکرد و تنها گفت که استان‌های قم، تهران و گیلان کماکان در صدر استان‌های درگیر قرار دارند.
آن‌ طور که وی گزارش کرد، از زمان شیوع کرونا در ایران تاکنون، برای پنج هزار و ۷۳۷ نفر تست کرونا انجام شده که نتیجه دو هزار و ۳۳۶ نفر آنها مثبت بوده است.
RadioFarda_
وزارت بهداشت ایران تا کنون آمار جان‌باختگان را به تفکیک استان اعلام نکرده و روز سه‌شنبه بر خلاف روزهای گذشته درباره تعداد مبتلایان در هر استان آماری ارائه نداد.

❗️روز سه‌شنبه عبدالرضا مصری، نایب رئیس مجلس ایران از ابتلای ۲۳ نفر از نمایندگان به ویروس کووید-۱۹ خبر داد.
bbcpersian

?احتمال موکول شدن ۴ مسابقه تیم ملی ایران در انتخابی جام جهانی و جام ملتها به تابستان و پاییز
“این پیشنهاد کنفدراسیون فوتبال آسیا برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا طی چند روز آینده با فیفا مطرح و در صورت توافق اجرایی می‌شود.”

?غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران در یک کنفرانس خبری در تهران گزارش ها درباره نگرانی از وضع سلامت نازنین زاغری رتکلیف زندانی ایرانی-بریتانیایی را رد کرده و گفته وی در سلامت کامل به سر می‌برد و به تازگی با خانواده خود تلفنی صحبت کرده است. سه روز پیش از این کمپین تلاش برای آزادی خانم زاغری درباره احتمال ابتلای او به ویروس کرونا ابراز نگرانی کرده بود.

?مدیران شبکه اجتماعی توییتر به کارمندان خود گفته اند که در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا،‌ از این پس در منزل کار کنند.

?خبرگزاری ایسنا گزارش داد که سپاه پاسداران در شهر قم یک بیمارستان صحرایی برپا کرده است.
در این گزارش آمده که با افزایش بیماران مبتلا به ویروس کرونا و تکمیل ظرفیت بیمارستان های ویژه این بیماری در قم، این بیمارستان سیار برپا شده است.
این مجموعه “شامل ۴۴ کانکس و دارای تجهیزاتی برای پذیرش ۱۸۰ بیمار است” و با همکاری پشتیبانی نیروی زمینی سپاه و بیمارستان شهید صدوقی تجهیز شده و تمامی کادر آن نیز از پرسنل تخصصی سپاه هستند.

?آیت الله خامنه ای رهبر ایران پس از کاشتن دو نهال در محوطه‌ی دفتر خود در تهران به مناسبت روز درختکاری درباره شیوع کرونا در ایران صحبت کرد.
او ابتدا باردیگر از پزشکان، پرستاران و مجموعه‌های درمانی صمیمانه تشکر کرد و کار آنها را “جهاد در راه خدا” دانست.
آقای خامنه ای همچنین گفت که مسئولان ایران از ابتدا با صفا و صداقت و شفافیت خبررسانی کردند و افزود “برخی کشورهای دیگر که این بیماری در آنها شدیدتر و همه‌گیرتر است، پنهان‌کاری می‌کنند.”
او گفت که نمی‌خواهد مساله را خیلی کوچک فرض کند، اما “توصیه کرد که آن را خیلی هم بزرگ نکنیم.”
او از همه خواست که توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند و گفت: “این مسئله مدتی نه چندان طولانی برای کشور وجود خواهد داشت و سپس رخت برمی‌بندد اما تجربیات حاصل از آن و فعالیت مردم و دستگاهها که به مثابه یک رزمایش عمومی است، می‌تواند به عنوان یک دستاورد باقی بماند.”

♦️روابط عمومی اورژانس ایران ابتلای پیرحسین کولیوند، رییس اورژانس ایران را به کرونا تایید کرد.
خبرگزاری ایلنا به نقل از روابط عمومی اورژانس ایران گزارش داد که “حال دکتر پیرحسین کولیوند خوب است.”

?بیمارستان جم که محمدرضا شجریان، استاد آواز ایران در آن بستری است در گزارشی اعلام کرد که او “از نظر قلبی، عروقی و کلیوی پایدار است، ولی نسبت به چند روز پیش مختصری دچار کم‌خونی شده‌” که نیازمند بستری شدن در بخش مراقبت‌های ویژه است.

? @VahidO

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=6016

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.