• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل 27469امروز 0
1

?یک مانور خطرناک تبلیغاتی: ار …

  • کد خبر : 5714
  • 11 اسفند 1398 - 22:20
?یک مانور خطرناک تبلیغاتی: 
ار …

?یک مانور خطرناک تبلیغاتی: ارسال ۳۰۰ هزار بمب ویروسی خوشه‌ای به سراسر ایران ? دکتر مصطفی سیدمیررمضانی دستیار روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ? امشب ساعت ۲۰:۳۰ وزیر بهداشت با رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور جلسه خواهد داشت و اعلام خواهد کرد با تشکیل ۳۰۰ هزار اکیپ در سراسر کشور، به خانۀ تک تک مردم […]

?یک مانور خطرناک تبلیغاتی:
ارسال ۳۰۰ هزار بمب ویروسی خوشه‌ای به سراسر ایران

? دکتر مصطفی سیدمیررمضانی دستیار روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

? امشب ساعت ۲۰:۳۰ وزیر بهداشت با رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور جلسه خواهد داشت و اعلام خواهد کرد با تشکیل ۳۰۰ هزار اکیپ در سراسر کشور، به خانۀ تک تک مردم خواهند رفت و کرونا را شکست خواهند داد.

❌ هشدار می‌دهم که این کار نه تنها به معنی شکست کرونا نیست، بلکه موجب افتادن در دام آن است. گویا جناب وزیر ویروس کرونا را با باکتری سل اشتباه گرفته‌اند. کرونا ویروسی با قابلیت انتقال بسیار زیاد است، و بهترین راه مبارزه با آن آموزش عمومی و رصد سیستماتیک بیماران و نزدیکان آنهاست.

? اکیپ‌های خانه به خانه ممکن است مانند بمب‌های خوشه‌ای ویروس را از ناقلین گرفته و توسط لباس و تجهیزات خود از خانه‌ای به خانۀ دیگر و یا حتی خانه و خانواده و دوستان خودشان منتقل کنند، و این فاجعه‌ای بزرگ رقم خواهد زد.
از هر یک از مسئولین که پیام مرا می‌خوانند تقاضا دارم این هشدار را به جناب وزیر برسانند. در غیر این صورت به تمام دوستان و اقوامم پیشنهاد می‌کنم درب خانه را به روی این اکیپ‌ها باز نکنند، و از همکارانم می‌خواهم در این طرح فرمایشی و فرسایشی مشارکت ننمایند.

@pez

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=5714

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.