• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

#الو راجع به صحبت‌های امشب مسع …

  • کد خبر : 5074
  • 09 اسفند 1398 - 2:30
#الو راجع به صحبت‌های امشب مسع …

    #الو راجع به صحبت‌های امشب مسعود دهنمکی تو برنامه دوزاریش تو صدا و سیمایی که رئیسش مستقیم توسط خامنه‌ای قاتل جوانان ایران انتخاب میشه و سیاست هاش مشخصه. مهران جون از چی میخوای انتقاد کنی؟ جز اینکه چهار تا تیکه وسط باز به دولت بندازی و قهقهه بزنی و برات کف مصنوعی بزنن […]

 

 

#الو راجع به صحبت‌های امشب مسعود دهنمکی تو برنامه دوزاریش تو صدا و سیمایی که رئیسش مستقیم توسط خامنه‌ای قاتل جوانان ایران انتخاب میشه و سیاست هاش مشخصه. مهران جون از چی میخوای انتقاد کنی؟ جز اینکه چهار تا تیکه وسط باز به دولت بندازی و قهقهه بزنی و برات کف مصنوعی بزنن و بعدشم یه دستمزد میلیاردی تپل بگیری با کلی رانت و وام بلاعوض و با پلنگا بری پاریس عشق و حال و به ریش ملت بخندی؟

این مقصر نشون دادن مردم هم دیگه خیلی نخ‌نما شده. یک احتکار در بهترین شرایط چقدر پول به جیب یک دزد می‌رسونه؟ خودت و وام‌های میلیاردی خودت رو هم جارو کنیم زیر فرش رسانه، منتها نمیشه از مجلسی که ۲۰۰ میلیون یورو (بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومن) پول داده برا سپاه قدس گذشت. دزدی یعنی این.

مردم کلی ماسک رایگان توزیع کردند. چارتام بهشون گرون فروختن اینام گرون دادن دست مردم چارتام احتکار کردن گرونتر فروختن. ته ته ته تهش به میلیارد سود نمی‌رسه. به یکی از رانت‌هایی که همین آدم گرفته نمی‌رسه چه برسه به رانت‌های بنیاد و تیم قالیباف و داداچ روحانی و ردیف اول و دوم نماز جمعه پشت سر خامنه‌ای.

پست و ژولیده و ژوله نباشیم. دنیا دو روزه. ماله خجالت می‌کشه دیگه از ماله‌کشی شما

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=5074

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.