• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل 27538امروز 0
0

امروز سه‌شنبه، ٦ اسفند، رئیس د …

  • کد خبر : 4375
  • 06 اسفند 1398 - 13:00
امروز سه‌شنبه، ٦ اسفند، رئیس د …

    امروز سه‌شنبه، ٦ اسفند، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان ساوه اعلام کرد که نتیجه نهایی آزمایش کروناویروس روی دو بیماری تازه فوت شده در این شهر مثبت بوده است. به این ترتیب، شمار قربانیان این ویروس در ایران به چهارده نفر رسیده که پس از چین، بالاترین تعداد در جهان است. دکتر عباس […]

 

امروز سه‌شنبه، ٦ اسفند، رئیس د … 941551001582623005

 

امروز سه‌شنبه، ٦ اسفند، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان ساوه اعلام کرد که نتیجه نهایی آزمایش کروناویروس روی دو بیماری تازه فوت شده در این شهر مثبت بوده است. به این ترتیب، شمار قربانیان این ویروس در ایران به چهارده نفر رسیده که پس از چین، بالاترین تعداد در جهان است.
دکتر عباس نیک‌روش گفت که بیمار اول یک زن ٨٢ ساله و مبتلا به بیماری‌های قلبی، ریوی و کلیوی بوده که با علایم حاد تنفسی و تب به بیمارستان مدرس ساوه مراجعه کرد و پس از یک روز در بیمارستان درگذشت.

در خبری دیگر در همین زمینه، معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفته است یکی از دانشجویان خوابگاهی این دانشگاه به ویروس کرونا مبتلا شده و در حال حاضر در قرنطینه است. وی گفته است که حال عمومی این دانشجو رو به بهبود است.
این دانشجو با علایم آنفلوانزا به یکی از مراکز درمانی مراجعه کرد و آزمایش‌های اولیه انجام شده روی او برای تشخیص ویروس کرونا منفی بود اما آزمایش‌های بعدی در بیمارستان مسیح دانشوری نتیجه مثبت داشت و دانشجو در قرنطینه قرار گرفت.
این مقام دانشگاه خواجه نصیر گفته است که تمامی اطرافیان و هم اتاقی‌های این دانشجو تحت نظر قرار گرفتند و تمامی خوابگاه‌های این دانشگاه تخلیه شدند. او گفته است که در جلسه‌ای که برگزار خواهد شد در مورد امکان تعطیلی کامل خوابگاه‌ها تا عید نوروز تصمیم‌گیری خواهد شد.
bbcpersian

? @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=4375

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.