• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل 27469امروز 0
1

‌نماینده قم از مرگ ۵۰ نفر بر ا …

  • کد خبر : 4159
  • 05 اسفند 1398 - 14:00
‌نماینده قم از مرگ ۵۰ نفر بر ا …

    ‌نماینده قم از مرگ ۵۰ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در قم خبر داد. به گفته احمد امیرآبادی اولین مبتلا در روز ۲۴ بهمن فوت کرده. حال آقای امیرآبادی، بعد از سخنرانی در مجلس به هم خورده و یکی از کارمندان مجلس میز و صندلی آقای امیرآبادی را ضدعفونی کرده است.bbcpersianبه گزارش […]

 

‌نماینده قم از مرگ ۵۰ نفر بر ا … 979594001582540205

 

‌نماینده قم از مرگ ۵۰ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در قم خبر داد. به گفته احمد امیرآبادی اولین مبتلا در روز ۲۴ بهمن فوت کرده. حال آقای امیرآبادی، بعد از سخنرانی در مجلس به هم خورده و یکی از کارمندان مجلس میز و صندلی آقای امیرآبادی را ضدعفونی کرده است.
bbcpersian
به گزارش ایلنا، آقای امیرآبادی روز دوشنبه ۵ اسفند در مجلس به خبرنگاران گفت: «تا دیشب حدود ۵۰ نفر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا فوت کرده‌اند و وزیر بهداشت در این قضیه مقصر است».
این نماینده مجلس با اشاره به اینکه «سه هفته است کرونا به قم آمده و این موضوع دیر اعلام شد» گفت زمان فوت برخی افراد مشکوک به کرونا ۲۴ بهمن بود.
نماینده قم در مجلس همچنین خواستار قرنطینه شدن این شهر قم شد و گفت: «روزانه ۱۰ نفر در قم از بین می‌روند».

آقای امیرآبادی همچنین گفته از ۵۰ نفری که در قم فوت کرده‌اند، ۳۲ نفر در محل قرنطینه جان باختند و جواب آزمایش دو نفر از کودکان هم در این شهر مثبت بوده است.
خبرگزاری ایلنا گزارش داده که نماینده قم در مجلس پس از این سخنان «به دلیل نامساعد بودن حالش» مجلس را ترک کرد و «محل استقرار وی» ضدعفونی شد.

❗️وزارت بهداشت: تکذیب می‌کنیم
ساعتی پس از انتشار گفته‌های نماینده قم در مجلس، دو مقام وزارت بهداشت ایران این گفته‌ها را تکذیب کردند.
ایرج حریرچی، معاون وزیر بهداشت که به همراه علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری شرکت کرده بود، گفت: «کشته شدن ۵۰ نفر در قم به واسطه کرونا را تکذیب می‌کنم».
به گزارش میزان، آقای حریرچی شمار جان‌باختگان بر اثر کرونا را ۱۲ نفر و تعداد مبتلایان به این ویروس در ایران را «۵۹ الی ۶۱ نفر» اعلام کرد.

کیانوش جهان‌پور، رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت، نیز اظهارات نماینده قم را تکذیب کرد و به گزارش ایسنا گفت: «این آمار کذب است».
آقای جهان‌پور شمار مبتلایان به ویروس کرونا را «تا پیش از ظهر امروز» ۶۴ تن اعلام کرد و گفت از ۱۸ مورد جدید «هشت نفر در استان قم، یک مورد در استان همدان، سه مورد در تهران، دو مورد در مرکزی، دو مورد در استان اصفهان و دو نفر در گیلان» شناسایی شدند.
RadioFarda_
‼️دوباره تاکید کرد:
احمد امیرآبادی فراهانی در گفتگو با ایلنا، درباره ابتلایش به ویروس کرونا گفت: خبر مراجعه من به اورژانس مجلس کذب است و برای حضور در جلسه هیات رئیسه، مجلس را ترک کردم. نماینده مردم در پاسخ به اینکه معاون وزیر بهداشت آمار فوت‌شدگان قم را تکذیب کرد، افزود: اسامی فوت‌شدگان را به معاون وزیر داده‌ام و حالا باید منتظر استعفای وی باشیم.
ilna

? @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=4159

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.