• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

#مایک_هیوز از معروف‌ترین چهره‌ …

  • کد خبر : 4082
  • 05 اسفند 1398 - 3:40
#مایک_هیوز از معروف‌ترین چهره‌ …

  #مایک_هیوز از معروف‌ترین چهره‌های طرفدار تئوری “#زمین_تخت” بود که معتقد بود ناسا داره به ما دروغ میگه و برای اثبات این مساله ۶ سال بود که تلاش میکرد با راکت‌های ساخت خودش به فضا بره تا با چشم خودش گرد نبودن زمین رو ببینه. دیروز در آخرین تلاش‌ش قربانی خریت خودش شد و به […]

#مایک_هیوز از معروف‌ترین چهره‌ … 918165001582503004
#مایک_هیوز از معروف‌ترین چهره‌ … 055040001582503005

 

#مایک_هیوز از معروف‌ترین چهره‌های طرفدار تئوری “#زمین_تخت” بود که معتقد بود ناسا داره به ما دروغ میگه و برای اثبات این مساله ۶ سال بود که تلاش میکرد با راکت‌های ساخت خودش به فضا بره تا با چشم خودش گرد نبودن زمین رو ببینه. دیروز در آخرین تلاش‌ش قربانی خریت خودش شد و به گاج رفت.
ویدیوی لحظه شهادت سردار مایک.
Sashtyani
ولی کاش باورمندان به طب اسلامی هم مثل همین‌قدر شجاعت و صداقت داشتن و خودشون رو در ایزولاسیون به ابولا یا مالاریا یا انواع بیماری‌های عفونی مبتلا و سپس با حدیث و دعا و سیر و عسل و سرگین ماچه‌الاغ خودشون رو درمان می‌کردن تا حقانیت‌شون رو به همۀ جهان اثبات کنن.
Keykhoon
«مایک هیوز» ۶۴ ساله معروف به #مایک_دیوانه قصد داشت با موشک دست‌ساز جدیدی تا ارتفاع ۱۵۲۵ متری اوج گرفته و از افق تخت زمین عکس‌برداری کند تا بدین طریق منحنی بودن آنرا زیر سوال ببرد. وی در سال‌های اخیر آنقدر مشهور شده بود که این رویداد برای پخش از شبکه Science برنامه‌ریزی شده بود.
dgto.ir/1mg1

? @

 

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=4082

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.