• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل 27469امروز 0
1

‌متاسفانه من هنوز نرسیدم پیام‌ …

  • کد خبر : 4242
  • 05 اسفند 1398 - 19:20
‌متاسفانه من هنوز نرسیدم پیام‌ …

    ‌متاسفانه من هنوز نرسیدم پیام‌هایی که از صبح تهران فرستاده شده رو چک کنم. چون حجم پیام‌های غیرخبری خیلی زیاده و وقت گذاشتن براشون فقط منجر به بی‌خبر موندنم داره میشه از محتوای مفید و مهم منتشر شده در اینترنت. یک چشمم باید به کارم باشه و اینجوری اگر با اون یکی حواسم […]

 

‌متاسفانه من هنوز نرسیدم پیام‌ … 132846001582559405

 

‌متاسفانه من هنوز نرسیدم پیام‌هایی که از صبح تهران فرستاده شده رو چک کنم.
چون حجم پیام‌های غیرخبری خیلی زیاده و وقت گذاشتن براشون فقط منجر به بی‌خبر موندنم داره میشه از محتوای مفید و مهم منتشر شده در اینترنت. یک چشمم باید به کارم باشه و اینجوری اگر با اون یکی حواسم به رسانه‌ها باشه بازده خیلی بیشتری داره تا خوندن پیام‌هایی که بیشتر اظهار نظر هستند یا حرف‌هایی خطاب به مسولان و پیدا کردن عکس و فیلم و اخبار شخصی بینشون خیلی سخت شده. متاسفانه به جواب سلام هم نمی‌رسم و اینجوری دیدنشون فقط عذاب وجدان میاره که بدون تشکر باید عبور کنم فقط.

لطفا عکس اون نامه‌هایی که ادعا میشه فلان مسول مملکت برای یک مقام دیگر نوشته و توش فلان آمارها نوشته شده رو نفرستید. هرکسی می‌تونه این چیزها رو توی خونه‌اش تایپ کنه و پرینت بگیره به اسم یک مسولی منتشر کنه.

لطفا اسکرین‌شات «پنبه در مقعد» (تصویر پایین) و چیزهای دیگری که اون کانالی که به اسم “دفتر آیت‌الله تبریزیان” منتشر می‌کنه رو هم نفرستید.
صرف‌نظر از اینکه چقدر از اون خزعبلات به طب اسلامی مربوط هستند «میگن» اون کانال خاص جعلیه چون در سایت اون آخوند آدرس ۵ کانال تلگرامی برای کارهای مختلفش نوشته شده که بعضی از مطالبشون هم کپی از همه ولی آدرس این کانال بینشون نیست و خیلی از مطالبی که اسکرین‌شات‌هاش از این کانال در شبکه‌های اجتماعی دیده میشن توی اون کانال‌های دیگه نیست. ولی چون اون کانال فالوئرهاش خیلی خیلی بیشتر شده کانال خودش برداشت میشه. احتمالا به‌خاطر نوشتن همین چیزهایی که خنده‌دارتر از محتوای اون کانال‌های دیگه است و روز‌به‌روز هم مضحک‌تر میشه انقدر معروف شده و فالوئر پیدا کرده و الان هر کی در تلگرام اسمش رو جست‌وجو می‌کنه اون کانال بالا میاد. البته خبر ندارم خودش هم تکذیب کرده یا نه.

? @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=4242

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.