• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
1

‌کیانوش جهان‌پور، رئیس مرکز اط …

  • کد خبر : 3948
  • 04 اسفند 1398 - 17:50
‌کیانوش جهان‌پور، رئیس مرکز اط …

    ‌کیانوش جهان‌پور، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت ایران، روز یک‌شنبه چهارم اسفند گفت سه نفر دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌‌اند. بدین ترتیب، تعداد قربانیان ویروس کرونا در ایران به هشت نفر رسید. پیش از این مرگ پنج نفر در شهرهای قم و اراک تایید شده […]

 

‌کیانوش جهان‌پور، رئیس مرکز اط … 111701001582467605

 

‌کیانوش جهان‌پور، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت ایران، روز یک‌شنبه چهارم اسفند گفت سه نفر دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌‌اند.
بدین ترتیب، تعداد قربانیان ویروس کرونا در ایران به هشت نفر رسید. پیش از این مرگ پنج نفر در شهرهای قم و اراک تایید شده بود.
این مقام وزارت بهداشت ایران همچنین گفت ابتلای ۱۵ نفر دیگر به ویروس کرونا تایید شده است. با احتساب نفرات قبلی، تاکنون ابتلای ۴۳ نفر به این ویروس در ایران تایید شده است.
به گفته‌ آقای جهان‌پور، موارد جدید ابتلا شامل هفت نفر در قم، چهار نفر در تهران، دو نفر در گیلان، یک نفر در استان مرکزی و یک نفر در تنکابن می‌شود.

❗️مرگ دو نفر در تنکابن و اراک
از بین سه نفر جدیدی که مرگ آنها بر اثر ابتلا به کرونا تایید شده یک نفر در تنکابن و یک تن در اراک بوده‌اند و محل نفر سوم نیز اعلام نشده است.
عباس موسوی، رئيس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، روز یک‌شنبه گفت یک مسافر اهل تهران در یکی از بیمارستان‌های شهرستان تنکابن جان باخته است.
خبر درگذشت یک نفر در اراک بر اثر ویروس کرونا را نیز علی آقازاده، استاندار مرکزی، تایید کرده و گفته است این فرد «مشکل زمینه‌ای قلبی» داشت.
RadioFarda_

? @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=3948

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.