• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
1

‌روایت رسمی از آمار مبتلایان د …

  • کد خبر : 3695
  • 03 اسفند 1398 - 18:40
‌روایت رسمی از آمار مبتلایان د …

    ‌روایت رسمی از آمار مبتلایان در ایران وزارت بهداشت ایران از افزایش تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در ایران خبر داد. کیانوش جهانپور، رئیس روابط عمومی وزارت بهداشت ایران صبح روز شنبه ۳ اسفند، ۲۲ فوریه، در یک برنامه تلویزیونی گفت که در فاصله دیروز ظهر تا پیش از ظهر امروز ۱۰ […]

 

‌روایت رسمی از آمار مبتلایان د … 975410001582384205

 

‌روایت رسمی از آمار مبتلایان در ایران

وزارت بهداشت ایران از افزایش تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در ایران خبر داد.
کیانوش جهانپور، رئیس روابط عمومی وزارت بهداشت ایران صبح روز شنبه ۳ اسفند، ۲۲ فوریه، در یک برنامه تلویزیونی گفت که در فاصله دیروز ظهر تا پیش از ظهر امروز ۱۰ مورد قطعی جدید ابتلا به ویروس کرونا شناسایی شده است.
او همچنین از مرگ یکی دیگر از بیماران مبتلا به کرونا خبر داد، به این ترتیب شمار رسمی افرادی که در اثر کرونا در ایران درگذشتند به ۵ نفر رسید.
به گفته آقای جهانپور، ۸ نفر از این افراد از بیماران شهر قم و دو نفر از آنها از میان بیمارانی بودند که در تهران از آنها آزمایش کرونا گرفته شد.
به گزارش وزارت بهداشت ایران، تا ظهر روز شنبه ۱۹ نفر در قم، ۶ نفر در تهران، ۲ نفر در گیلان و یک نفر در اراک به ویروس کرونا مبتلا شدند.

غلامرضا جلالی، رئیس پدافند غیرعامل ایران در یک برنامه تلویزیونی درباره قرنطیه کردن قم گفت: “فعلا به جمع‌بندی برای قرنطینه نرسیدیم.”
پس از شناسایی اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا در قم، درخواست‌هایی برای اعمال محدودیت‌های ترددی در قم از جمله در اماکن مذهبی مطرح شد اما یک مقام وزارت بهداشت ایران به خبرگزاری ایلنا گفته است “تصمیم‌گیری درباره قرنطینه قم با وزرات بهداشت نیست و ارگان‌های دیگر باید این کار انجام دهند.”
مینو محرز، عضو کمیته بیماری‌های عفونی وزارت بهداشت ایران گفته است این وزارتخانه تنها می‌تواند چنین درخواستی ارائه دهد.
حوزه‌های علمیه و مدارس و مراکز آموزشی استان قم امروز تعطیل بوده است. به گفته معاون آموزشی حوزه های علمیه تمامی دروس حوزه علمیه قم در همه سطوح اعم از مدارس علمیه، مراکز تخصصی و دروس سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم فردا یکشنبه ۴ اسفند تعطیل است.
bbcpersian

در خبری دیگر چین مدعی شده که تعداد مبتلایان به ویروس در این کشور رو به کاهشه.
چین گفت تعداد افراد مبتلا به ویروس در ۲۴ ساعت گذشته به ۳۹۷ نفر رسیده که نسبت به آمار روز قبل، ۸۸۹ نفر، کاهش نشان می‌دهد. اما ویروس کرونا در سایر نقاط جهان در حال شیوع است. ویروس در ۲۶ کشور جهان مشاهده شده و یازده نفر در خارج از خاک چین تا کنون جان خود را از دست داده‌اند.
via bbcpersian

? @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=3695

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.