• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

‌مرکز بین‌المللی پژوهش‌ بیماری …

  • کد خبر : 3617
  • 03 اسفند 1398 - 7:20
‌مرکز بین‌المللی پژوهش‌ بیماری …

    ‌مرکز بین‌المللی پژوهش‌ بیماری‌های عفونی، وابسته به کالج سلطنتی بریتانیا، یک پژوهشگاه معتبر و همکار با سازمان جهانی بهداشت، در تازه‌ترین گزارش خود می‌گوید دو سوم موارد ابتلا به ویروس کرونا «کووید-۱۹» که از چین به دیگر نقاط جهان سفر کرده‌اند، شناسایی نشده‌اند. … این مرکز اظهار کرده چنین چیزی بالقوه به این […]

 

‌مرکز بین‌المللی پژوهش‌ بیماری … 824295001582343404

 

‌مرکز بین‌المللی پژوهش‌ بیماری‌های عفونی، وابسته به کالج سلطنتی بریتانیا، یک پژوهشگاه معتبر و همکار با سازمان جهانی بهداشت، در تازه‌ترین گزارش خود می‌گوید دو سوم موارد ابتلا به ویروس کرونا «کووید-۱۹» که از چین به دیگر نقاط جهان سفر کرده‌اند، شناسایی نشده‌اند.

این مرکز اظهار کرده چنین چیزی بالقوه به این معنی‌ست که زنجیره‌‌هایی از انتقال ویروس از انسان به انسان، خارج از سرزمین اصلی چین، هنوز شناسایی نشده‌است.
RadioFarda_

همزمان با ابتلای دست‌کم ۱۵ نفر در شهر لومباردی و گزارش‌ها از مرگ احتمالی یک نفر در این کشور به‌دلیل ابتلا به ویروس کرونای جدید، کووید-۱۹، مقام‌های دولتی دستور تعطیلی و توقف فعالیت مدارس و مراکز عمومی را صادر کردند.

مقام‌های دولتی در مناطق شمالی ایتالیا نه تنها مدارس، بارها و مراکز عمومی را تعطیل اعلام کرده‌اند، بلکه تمام فعالیت‌های عمومی از جمله کارناوال‌ها، عشای ربانی در کلیسا و رخدادهای ورزشی را به‌مدت یک هفته ممنوع کرده‌اند.
نخست‌وزیر ایتالیا تاکید کرده همه چیز تحت کنترل است و دولت «سطح بسیار بالایی از تمهیدات احتیاطی را در نظر گرفته است».
مقام‌های دولتی از شهروندان در مناطقی از شمال ایتالیا خواسته‌اند تا جایی که ممکن است از خروج از خانه خودداری کنند.
RadioFarda_
مقامات سازمان بهداشت جهانی روز جمعه دوم اسفند گفتند شیوع ویروس جدید کرونا ( کووید۱۹) در ایران که طبق آمار رسمی تاکنون چهار مرگ و ۱۸ مورد جدید ابتلا گزارش شده «بسیار نگران کننده» است.

معاون بخش اضطراری سازمان بهداشت جهانی گفت نظامی پزشکی ایران «قابلیت و امکانات اصولی» برای تشخیص و کنترل ویروس کرونا را دارد، اما این سازمان نگران شیوع ویروس کرونا به کشورهایی است که امکانات پزشکی و درمانی آنها ضعیف‌تر است.
کشورهای کویت، افغانستان و عراق مرز خود را با ایران به خاطر شیوع ویروس کرونا بسته‌اند. مقامات ترکیه نیز اعلام کرده‌اند، تمامی کسانی که از ایران وارد خاک این کشور می‌شوند مورد معاینه دقیق قرار می‌گیرند و به ایرانیانی که علائم بیماری دارند، اجازه ورود داده نمی‎‌شود.
RadioFarda_

? @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=3617

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.