• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

NewshaSaremi تیم فوتبال الاتح …

  • کد خبر : 144907
  • 10 مهر 1402 - 22:30
NewshaSaremi

تیم فوتبال الاتح …

  NewshaSaremi تیم فوتبال الاتحاد عربستان سعودی با ترک ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به دلیل وجود مجسمه «‌قاسم سلیمانی» بازی خود با تیم سپاهان اصفهان را لغو کرد. بازی این دو تیم در چارچوب رقابت‌های جام‌باشگاه‌های آسیا قرار بود ساعت ۹ شب برگزار شود اما تیم الاتحاد از حضور در زمین ورزشگاه امتناع کرد و سپس […]

 

NewshaSaremi

تیم فوتبال الاتحاد عربستان سعودی با ترک ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به دلیل وجود مجسمه «‌قاسم سلیمانی» بازی خود با تیم سپاهان اصفهان را لغو کرد.

بازی این دو تیم در چارچوب رقابت‌های جام‌باشگاه‌های آسیا قرار بود ساعت ۹ شب برگزار شود اما تیم الاتحاد از حضور در زمین ورزشگاه امتناع کرد و سپس با ترک ورزشگاه به سمت فرودگاه اصفهان رفت.

شبکه دولتی الاخباریه عربستان سعودی گزارش داد که کاروان تیم الاتحاد تصمیم گرفت به سمت فرودگاه برود و به جده پرواز کند.

الاخباریه با تایید گمانه‌زنی‌ها درباره دلایل لغو بازی اعلام کرد که الاتحاد در گزارشی خواهد گفت وجود نمادهای سیاسی در استادیوم دلیل کنار کشیدن آن‌ها و ترک ورزشگاه است.

هزاران طرفدار تیم سپاهان که در ورزشگاه نقش‌جهان منتظر شروع بازی بودند پس از اطلاع از لغو آن به دلیل وجود مجسمه سلیمانی، شعارهایی از جمله «مرگ بر دیکتاتور»، «‌فوتبال سیاسی نمی‌خواهیم» و «‌رضا شاه روحت شاد» سردادند.

تصاویری هم از پرتاب سنگ از سوی تماشاچیان به سمت مجسمه سلیمانی و مسئولان برگزاری این مسابقه منتشر شده است. ویدیو‌های دیگری هم منتشر شده که در آن تماشاچیان با شعار «‌برش‌دار» خواهان برداشته شدن مجسمه فرمانده پیشین سپاه قدس هستند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در نخستین واکنش خود به لغو دیدار سپاهان و الاتحاد عربستان سعودی اعلام کرد که این بازی «به‌خاطر شرایط غیرمنتظره و پیش‌بینی نشده» لغو شده است. در اطلاعیه کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده که این کنفدراسیون «بر تعهد خود نسبت به ضمانت امنیت بازیکنان و مسئولان برگزاری مسابقه و تماشاگران» تاکید دارد و موضوع به کمیته‌های مرتبط ارجاع داده می‌شود.

از میان مقام‌های دولتی ایران هم، جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان پس از لغو بازی اعلام کرد که تیم الاتحاد با «دلایل بی‌مورد» ورزشگاه را ترک کرده است.

در همین حال تیم سپاهان هم اعلام کرد به دلیل حضور نیافتن تیم الاتحاد عربستان سعودی در زمین بازی از این تیم شکایت خواهد کرد.
@VahidOOnLine

📡 @

 

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=144907

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.