• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل 27469امروز 0
1

‌‌#فوری مجلس سنا آمریکا ۵۵ به …

  • کد خبر : 2574
  • 24 بهمن 1398 - 23:00
‌‌#فوری مجلس سنا آمریکا ۵۵ به  …

    ‌‌#فوری مجلس سنا آمریکا ۵۵ به ۴۵ به طرح محدود کردن اختیارات ترامپ برای حمله نظامی به ایران رای داد. طبق این قطعنامه ترامپ باید پیش از حمله از کنگره اخذ مجوز کند. انتظار میرود ترامپ این طرح را وتو کند.lantenl دیروز: رئیس‌جمهوری ایالات متحده روز چهارشنبه ۲۳ بهمن درباره تصویب طرحی که […]

 

‌‌#فوری مجلس سنا آمریکا ۵۵ به  … 470842001581622205

 

‌‌#فوری مجلس سنا آمریکا ۵۵ به ۴۵ به طرح محدود کردن اختیارات ترامپ برای حمله نظامی به ایران رای داد. طبق این قطعنامه ترامپ باید پیش از حمله از کنگره اخذ مجوز کند. انتظار میرود ترامپ این طرح را وتو کند.
lantenl

دیروز: رئیس‌جمهوری ایالات متحده روز چهارشنبه ۲۳ بهمن درباره تصویب طرحی که اختیارات او را در زمینه جنگ با ایران محدود می‌کند به سنای آمریکا هشدار داد.
دونالد ترامپ در توئیت‌هایی نوشته است که این حرکت سنا «علامت بدی» به ایران می‌فرستد و به تهران اجازه می‌دهد که بدون ترس از مجازات دست به اقدام بزند.
او نوشته است: «برای امنیت کشورمان بسیار حائز اهمیت است که سنای ایالات متحده به طرح اختیارات جنگی درباره ایران رای ندهد. ما در ارتباط با ایران خوب پیش می‌رویم و زمان آن نیست که از خود ضعف نشان بدهیم».
به گفته آقای ترامپ، «آمریکایی‌ها کاملا از حمله ما به [قاسم] سلیمانی تروریست حمایت می‌کنند. اگر دست من بسته باشد، ایران میدانی باز خواهد داشت. این اقدام پیام بدی می‌فرستد».
رئیس‌جمهوری آمریکا در بخش دیگری از توئیت خود، دمکرات‌ها را متهم کرده که «تنها برای شرمسار کردن جمهوریخواهان» این کار را می‌کنند و افزوده که «نباید اجازه داد این اتفاق بیفتد!»
RadioFarda_ _ realDonaldTrump

? @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=2574

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.