• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

‌وزارت بهداشت ایران گزارش مربو …

  • کد خبر : 2452
  • 23 بهمن 1398 - 14:40
‌وزارت بهداشت ایران گزارش مربو …

    ‌وزارت بهداشت ایران گزارش مربوط به درگذشت یک بیمار مشکوک به ابتلای به ویروس کرونا را تکذیب کرده است. همزمان، چین گفته ضمن انتشار آمار افراد مبتلا به این بیماری، گفته است که روند گسترش بیماری روز گذشته کاهش نشان داد. روز چهارشنبه روزنامه ایران که یک نشریه نزدیک به دولت است، گزارش […]

 

 

‌وزارت بهداشت ایران گزارش مربوط به درگذشت یک بیمار مشکوک به ابتلای به ویروس کرونا را تکذیب کرده است. همزمان، چین گفته ضمن انتشار آمار افراد مبتلا به این بیماری، گفته است که روند گسترش بیماری روز گذشته کاهش نشان داد.
روز چهارشنبه روزنامه ایران که یک نشریه نزدیک به دولت است، گزارش کرد که صبح روز دوشنبه این هفته مسئولان یکی از بیمارستان‌های تهران در تماس با تلفن١١٠ خدمات اضطراری گزارش کردند که یک زن ٦٣ ساله که در این بیمارستان بستری بود جان خود را از دست داده است.
به نوشته این روزنامه ماموران کلانتری ١٨١ وردآورد تحقیقاتی را آغاز کردند و براساس اظهارات کارکنان بیمارستان، احتمال مرگ این بیمار در نتیجه ابتلای به ویروس کرونا وجود داشته است و جنازه به پزشکی قانون منتقل شده و به نوشته ایران، تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.
کیانوش جهانپور، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت ایران به خبرگزاری ایرنا گفته است: “شایعاتی که در برخی رسانه‌ها از جمله رسانه‌های معتبر در مورد وجود موارد مشکوک یا فوت فردی به علت ابتلا به ویروس کرونا منتشر شده، صحت ندارد.”
وی گفته است که تا کنون هیچ مورد از ابتلای به این ویروس در ایران مشاهده نشده وافزوده است که نتایچ آزمایش کرونا بر دانشجویان ایرانی بازگشته از ووهان چین نیز منفی بوده است. آقای جهانپور در عین حال گفته است که دانشجویان بازگشته از ووهان چین با توجه به اینکه برخی منابع دوره نهفتگی این ویروس را تا ۱۴ روز هم ذکر کرده اند یک هفته دیگر در قرنطینه می مانند. …
bbcpersian

? @
سعید نمکی، وزیر بهداشت: تا امروز مورد مثبتی از ‌#ویروس_کرونا نداشتیم. خانمی ‌در زنجان بود که چند وقت تحت نظر بود و ۳ بار تست شده و آخرین تست وی‌ هم ‌منفی بوده است.
ManotoNews

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=2452

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.