• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

‌حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران …

  • کد خبر : 2359
  • 22 بهمن 1398 - 16:20
‌حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران …

    ‌حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران، امروز ۲۲ بهمن، در مراسم راهپیمایی سالگرد انقلاب ۵۷ با ذکر این‌که «انقلاب بر مبنای آن بود که درب انتخابات بسته شده بود»، گفت که اگر رژیم گذشته «به مردم اجازه انتخاب می‌داد نیازی به انقلاب نبود.» او اضافه کرد که «اگر رژیم گذشته مردم را آزاد می‌گذاشت […]

 

‌حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران … 166413001581425405

 

‌حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران، امروز ۲۲ بهمن، در مراسم راهپیمایی سالگرد انقلاب ۵۷ با ذکر این‌که «انقلاب بر مبنای آن بود که درب انتخابات بسته شده بود»، گفت که اگر رژیم گذشته «به مردم اجازه انتخاب می‌داد نیازی به انقلاب نبود.»
او اضافه کرد که «اگر رژیم گذشته مردم را آزاد می‌گذاشت تا در نوع حکومت، حکومت را برگزینند و انتخاب کنند. در نوع قانون اساسی، قانون اساسی مورد نظر خود را انتخاب کنند. بین استقلال و وابستگی مردم استقلال را انتخاب کنند. اگر رژیم گذشته به یک انتخابات سالم و آزاد ملی تن می‌داد انقلابی نمی‌شد.»
حسن روحانی افزود که «انسداد درب انتخابات» در دوره حکومت پهلوی باعث شد که مردم انقلاب کنند تا «راه را برای انتخابات باز کنند.»
رئیس جمهوری ایران در ادامه حکومت جمهوری اسلامی را «مردم‌سالار» و مبتنی بر «همه‌پرسی» دانست. این در حالی است که درخواست‌های حسن روحانی برای برگزاری نوعی از همه‌پرسی در ایران در مورد برخی مسائل همواره بی‌پاسخ مانده است. …
RadioFarda_

? @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=2359

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.