• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

پسرک: چرا میگن در مدار قرار نگ …

  • کد خبر : 2173
  • 21 بهمن 1398 - 0:30
پسرک:
چرا میگن در مدار قرار نگ …

پسرک: چرا میگن در مدار قرار نگرفت؟ بگن در مدار قرار گرفت. بگن توش آدم بود و از سفینه پیاده شد و به دوری هم زد. بگن ما یه کهکشان جدید کشف کردیم که توش نفت هم‌ هست. اصلا بگن فضانوردِ ما با آدم فضایی‌ها حرف زد. کی جرأت داره بگه دروغه؟ گیرم که داشت؛ […]

پسرک:
چرا میگن در مدار قرار نگرفت؟ بگن در مدار قرار گرفت. بگن توش آدم بود و از سفینه پیاده شد و به دوری هم زد. بگن ما یه کهکشان جدید کشف کردیم که توش نفت هم‌ هست. اصلا بگن فضانوردِ ما با آدم فضایی‌ها حرف زد. کی جرأت داره بگه دروغه؟ گیرم که داشت؛ صداش به کی می‌رسه؟
pesarack
رضا حقيقت‌نژاد:
قبلا برنامه «صلح‌آمیز» هسته‌ای داشتند که البته رویایش بمب اتم بود، حداقل ۱۰۰میلیارد دلار خرج و برجش شد، نتیجه‌‌اش شد تحریم و انزوای کامل و بعد هم بتن ریختند و جارو کردند. نتیجه نمایش پرتاب ماهواره که احتمالا پوشش اهداف نظامی است همان می‌شود. چند سال صبر کنید.
rezahn56
پوریا ناظمی:
در برنامه و پرتاب فضایی همیشه احتمال خطا وجود دارد اما پرتاب ماهواره شیر یا خط انداختن نیست که احتمال یکسان پیروزی و شکست داشته باشد. شکست حاصل خطا است و باید توضیح داده شود و اگر با پیشفرض پنجاه پنجاه برای پرتاب آماده شده‌ایم خطاکاریم
?
شکست در پرتاب طبیعی نیست. حاصل اشتباه است. باید بررسی شود و توضیح داده شود. هنوز دلایل شکست دو پرتاب قبلی اعلام نشده‌اند.
?
گفته می‌شود سازمان فضایی کمی بهتر از قبل اطلاع‌رسانی می‌کند و باید حمایت کرد. مگر بودجه برنامه فضایی از جیب سرمایه خانوادگی آقایان می‌آید؟ پاسخگو بودن در برابر چنین هزینه‌هایی لطف نیست، وظیفه است و تعهد جزیی به وظیفه به معنی عدم تعهد به وظیفه است.
?
شفافیتی که در آن حراست سازمان فضایی غیر نظامی، گزارش خبرنگار از یک ماهواره را جهت بررسی ضبط می‌کند و هر اطلاع‌رسانی به صورت قطره‌چکانی است، شفافیت نیست. شوخی با کلمات است.
?
درست یا غلط جامعه جهانی درباره برنامه فضایی ایران به خصوص برنامه موشکی که دست وزارت دفاع هم هست، نگرانی دارد. فارغ از ماهیت این نگرانی و معتبر بودن آن، هزینه احتمالی نهایی را مردم خواهند داد. عدم شفافیت تنها به فضای مه‌آلودی می‌انجامد که امکان گمانه زنی را بیشتر می‌کند.
pnazemi

? @Vahi

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=2173

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.