• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

‌اکثریت نمایندگان سنای آمریکا …

  • کد خبر : 1659
  • 17 بهمن 1398 - 1:30
‌اکثریت نمایندگان سنای آمریکا  …

    ‌اکثریت نمایندگان سنای آمریکا روز چهارشنبه با استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده مخالفت کردند. در هر دو مورد اتهامی، نمایندگان سنا دونالد ترامپ را تبرئه کردند. در رای گیری برای اتهام«سوء استفاده از قدرت»، ۵۲ نماینده جمهوریخواه سنا به استیضاح دونالد ترامپ رای منفی دادند و ۴۷ نماینده دموکرات به این […]

 

‌اکثریت نمایندگان سنای آمریکا  … 776686001580940004

 

‌اکثریت نمایندگان سنای آمریکا روز چهارشنبه با استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده مخالفت کردند. در هر دو مورد اتهامی، نمایندگان سنا دونالد ترامپ را تبرئه کردند.
در رای گیری برای اتهام«سوء استفاده از قدرت»، ۵۲ نماینده جمهوریخواه سنا به استیضاح دونالد ترامپ رای منفی دادند و ۴۷ نماینده دموکرات به این استیضاح رای مثبت دادند. میت رامنی تنها نماینده جمهوری‌خواهی بود که به استیضاح رئیس جمهوری آمریکا در این مورد رای مثبت داد.
در مورد اتهامی دوم یعنی «ایجاد مانع بر سر تحقیقات کنگره»، نیز ۵۳ نماینده به تبرئه ترامپ رای دادند. میت رامنی در مورد اتهامی دوم دونالد ترامپ را بی‌گناه دانست.

برای برکناری و عزل دونالد ترامپ از سمت ریاست جمهوری آمریکا باید دو سوم اعضای مجلس سنا به بی کفایتی او رای می‌داند. ,,,
RadioFarda_

… جمهوری خواهان که در این مجلس اکثریت دارند با استیضاح مخالف بودند و با فراخواندن شهود که دمکرات ها خواهان آن بودند مخالفت کردند.
آقای ترامپ متهم بود ۳۹۱ میلیون دلار کمک نظامی به اوکراین را در تلاشی برای فشار آوردن بر رئیس جمهور این کشور – ولودیمیر زلنسکی – برای اعلام تحقیقات فساد علیه جو بایدن، رقیب انتخاباتی بالقوه او از حزب دمکرات، معلق گذاشت. …
bbcpersian

? @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=1659

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.