• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل 27538امروز 0
0

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی ا …

  • کد خبر : 1549
  • 15 بهمن 1398 - 17:30
جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی ا …

    جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، به مقامات ایرانی اطمینان داده که این اتحادیه مهلت حل اختلافات برجامی با ایران را تا اطلاع ثانوی تمدید می‌کند تا نیازی به ارجاع این موضوع به شورای امنیت سازمان ملل یا وضع تحریم‌های جدید علیه ایران نباشد. جانشین فدریکا موگرینی که برای نخستین بار از […]

 

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی ا … 116731001580824805

 

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، به مقامات ایرانی اطمینان داده که این اتحادیه مهلت حل اختلافات برجامی با ایران را تا اطلاع ثانوی تمدید می‌کند تا نیازی به ارجاع این موضوع به شورای امنیت سازمان ملل یا وضع تحریم‌های جدید علیه ایران نباشد.
جانشین فدریکا موگرینی که برای نخستین بار از زمان رسیدن به این مقام به ایران سفر کرده، روز دوشنبه در تهران در جمع خبرنگاران گفت: «توافق کرده‌ایم که مستقیماً به سمت یک مهلت زمانی سختگیرانه که ما را ملزم به رفتن به شورای امنیت خواهد کرد، نرویم.» «تمایل‌ها این نیست که روندی را شروع کنیم که به سوی پایان برجام می‌رود بلکه تمایل، به زنده نگه داشتن آن است».

آقای بورل تأیید کرده که در پایان این هفته به واشینگتن می‌رود؛ به‌نظر می‌رسد هدف از سفر او به آمریکا بعد از اولین دیدارش از تهران، آگاه کردن بلندپایگان آمریکایی از نتایج دیدارهای خود با مقامات جمهوری اسلامی ایران باشد.
RadioFarda_

? @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=1549

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.