• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل 27469امروز 0
1

‏مکالمه بین خلبان پرواز شیراز- …

  • کد خبر : 1389
  • 14 بهمن 1398 - 10:20
‏مکالمه بین خلبان پرواز شیراز- …

    ‏مکالمه بین خلبان پرواز شیراز-تهران آسمان وبرج مراقبت نشان می دهدحداقل سه خلبان درکابین آن هواگرد شاهد زنده شلیک و اصابت موشکها و کشتارپرواز PS752 بوده اندو موضوع در برج مراقبت هم دانسته بوده و امکان ندارد از صدر تا ذیل نظام منجمله رییس هواپیمایی کشوری از موضوع بیخبر بوده باشند. ‏مکالمه ی […]

 

‏مکالمه بین خلبان پرواز شیراز- … 030492001580712605

 

‏مکالمه بین خلبان پرواز شیراز-تهران آسمان وبرج مراقبت نشان می دهدحداقل سه خلبان درکابین آن هواگرد شاهد زنده شلیک و اصابت موشکها و کشتارپرواز PS752 بوده اندو موضوع در برج مراقبت هم دانسته بوده و امکان ندارد از صدر تا ذیل نظام منجمله رییس هواپیمایی کشوری از موضوع بیخبر بوده باشند.

‏مکالمه ی خلبان آسمان که در ۲۵ ه/پ پرواز می کرده است به غیر از ماهوارهای اطلاعات مخابراتی برای پرنده شنودی که در ارتفاع ۴۰ هزار پا یا بیشتر تا ۸۰۰ کیلومتری در پرواز بوده است قابل ضبط بوده است و برای هواپیماهای عادی حداقل در شعاع ۳۰۰ کیلومتری!
باوجوداین شواهد۳روز دروغ می گفتند!

‏این مکالمه توسط مقامات اوکراینی منتشر شده است. و البته سوالی که باقی می ماند آن است که چه چیزی در جعبه سیاه مکالمات کابین خود هواپیماست که از این بدتر است و از دادن آن طفره می روند.

‏این هم اصل مکالمه از خبرگزاری اوکراینی یونیان. برسد به دست آن بوقچی دروغگوی بی شرمی که در نیویورک تایمز سعی می کرد از پیکرقربانیان لباسی بر تن روحانی و دولت اش بدوزد و دست شان را از خون قربانیان بشوید.

JonasBlabe

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=1389

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.